Författare |
RE: 13 juni och SOMMAR, nu är frågan... |
Galaxi
Användare
Hemort: Södermanland
Registrerad: 13.09.03 |
Publicerat datum: 19-06-2006 09:06 |
|
|
Efter en heldags/kvälls arbete så sitter allt på plats och redo för uppstart!
Säger som Combat, bilen SKA vara i gång i Juli!
Eriks Mazda RX7 -84 Streetportad 13B med weber 48 dco
Projekttråd: http://www.wankelregistret.se/forum/viewthread.php?forum_id=39&thread_id=6090
Audi A4 1.8T Avant Quattro -03
http://nosc.worlddisease.net/
IRC: #mazdaklubben.com @ efnet |
|
Författare |
Janne
Användare
Hemort: Oslo/Åmål
Registrerad: 20.12.04 |
Publicerat datum: 19-06-2006 11:13 |
|
|
glider mest runt i trean och myser
har hämtat hem sjuan, får motorn denna veckan och en del godis från mazdatrix och racing beat, så det blir x antal timmar i garaget några veckor framåt
Nu får det fanimej va bra med bilar.
RX3 Coupe´ -73 Herchel orange
RX3 Coupe´ -73 Blå (Donator bil)
RX3 Kombi -73 Herchel orange/omlackerad röd
Eunos Cosmo -91 Type S 20B
Pajero -85 2,5Td Bruksbil |
|
Författare |
MR Wankeltrim
Användare
Hemort: Skurup
Registrerad: 23.01.03 |
Publicerat datum: 19-06-2006 20:21 |
|
|
Combat skrev:
Förvisso är 13 Juni förbi men vädret fortsätter överlag att vara skapligt. Denna helg har jag ÅTER IGEN varit nere i Skurup för att pilla på RX-4: an. Bakpartiet är åter monterat, bagagerum samt kupé har fått ytrost bortslipad och täckts med zinkbaserad grundfärg. Farsan kom med ett halvt löfte om att åter färga dessa ytor i rätt grönmetallic. Nu tar jag en paus ifrån bilskruvandet fram tills semestern som börjar den 10: e Juli. Nu vidtar en tokjakt på alla delar/prylar med mera som behövs för att kunna tokmeka när semestern börjar. RX-4: an SKAAAALLLLLLLLLLL vara i trafik redan i Juli!
I TRAFIK I JULI
Då får du sätta på trampor för jag får omöjligt ihop nån motor innan semestern dvs tidigast v 32-33.
[img]http://www.rotaryperformance.se/images/rotperfmindre.jpg[/img]
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling
blennow@glocalnet.net
0708-145580
Redigerat av MR Wankeltrim datum: 20-06-2006 03:57 |
|
Författare |
Combat
Superadministratör
Hemort: Gbg
Registrerad: 11.04.03 |
Publicerat datum: 20-06-2006 04:54 |
|
|
MR Wankeltrim skrev:
Combat skrev:
Förvisso är 13 Juni förbi men vädret fortsätter överlag att vara skapligt. Denna helg har jag ÅTER IGEN varit nere i Skurup för att pilla på RX-4: an. Bakpartiet är åter monterat, bagagerum samt kupé har fått ytrost bortslipad och täckts med zinkbaserad grundfärg. Farsan kom med ett halvt löfte om att åter färga dessa ytor i rätt grönmetallic. Nu tar jag en paus ifrån bilskruvandet fram tills semestern som börjar den 10: e Juli. Nu vidtar en tokjakt på alla delar/prylar med mera som behövs för att kunna tokmeka när semestern börjar. RX-4: an SKAAAALLLLLLLLLLL vara i trafik redan i Juli!
I TRAFIK I JULI
Då får du sätta på trampor för jag får omöjligt ihop nån motor innan semestern dvs tidigast v 32-33.
Glädjedödare där!
|
|
Författare |
MR Wankeltrim
Användare
Hemort: Skurup
Registrerad: 23.01.03 |
Publicerat datum: 20-06-2006 13:58 |
|
|
Combat skrev:
MR Wankeltrim skrev:
Combat skrev:
I TRAFIK I JULI
Glädjedödare där! Jag e inte glädje dödare bara lite mer realistisk och inser att det är omöjligt.Sen kan det va kul att göra nåt annat på sommaren än att stå i ett garage all ledig tid.
[img]http://www.rotaryperformance.se/images/rotperfmindre.jpg[/img]
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling
blennow@glocalnet.net
0708-145580
Redigerat av MR Wankeltrim datum: 20-06-2006 14:08 |
|