Då bara MÅSTE du ha sett min 7:a där ett antal gånger, eller hur?
Jag köpte bilen från Finspång i februari i år. Den förra ägaren tog in min bil till Sverige redan 1996 och var enda ägaren, och han bodde/bor i Finspång. Det är inte så att du känner till min bil?
Publicerat datum: 03-10-2006 21:05
Jo, jag har sett den ofta.
Den tidigare ägaren och jag är nästan grannar - jag har saknat utsikten vid hans garage. Men han sa att den var till salu förra året.
Så det var synd att den försvann, men eftersom min kompis Fredrik köpt en FD och det rullar minst en RX-8 i köpingen så zoom-zoomar det fortfarande här.
Röd T II cab \'89 _ _ _ Bönez luftfilter, Bönez turboflow DP, Racekatt, Ferrita cat-back, MSD tändkablar, Tein Flex coilovers, 17" BBS RS fälgar
WANKEL POWER
Det blev ett snitt på ca 1.7 mil per dag i sommar!!! (ca 350 mil delat på 210 dagar eller 7 mån)
För de som undrar hur det har gått för "Zeb Macahan" så kan jag meddela att magnetröntgen visade på 2 st diskbråck i ländryggen. Nu väntar jag på att ortopeden ska höra av sig. Det tar tid!!! Snart är jag ju frisk!!! När ska jag få ngn VÅRD då, eller rehabilitering? Allt jag har fått hittills är ett par askar tradolan och alvedon som jag löst ut på Apoteket, PLUS ett par kryckor som en arbetskamrat fick hämta ut åt mig från läkarstationen!
RYGGEN ÄR SVAG! Uj uj uj ...
Men inga smärtor är kvar, OCH gångstilen "Zeb Macahan" är ett minne blott!