Upplysningsvis vill vi meddela att vi faktiskt arbetar med registret även om allt inte syns utåt. Har nu upprättat ett ännu så länge dolt forum för annonsörer som mot betalning kommer få egna subforum att sköta om, detta är för utvärdering och ifall inblandade är nöjda så blir det offentligt. Styrelsen förefaller rörande eniga om att kostnad för annonsör per år ska vara 2500 kronor. Som det ser ut i detta nu börjar vi med det nyss upprättade annonsörsforumet och kompletterar troligtvis senare med banners.
...lovande arbete. Vågar man fråga om det är annonsörer i största allmänhet, eller endast företag som regisret har ett samarbete med i form av vissa rabatter?
Petrus skrev:
...lovande arbete. Vågar man fråga om det är annonsörer i största allmänhet, eller endast företag som regisret har ett samarbete med i form av vissa rabatter?
Nu svarar jag baserat på lite egna gissningar, har inte styrelsens synpunkter i ämnet att stödja mig på.
I största allmänhet skulle jag gissa, vi har precis börjat skissa på detta utifrån mötesprotokollet.
Jag vill föreställa mig att vi kommer vara kräsna med vilka som får annonsera här. Finner det osannolikt att rasistiska organisationer och sajter med barnporr skulle vara välkomna som annonsörer.
Om annonsörer vill ge alla rabatt så varsågod men klubbrabatter kommer enbart de betalande medlemmarna att få och det är något som annonsörerna bör ha i åtanke.
Men som sagt vi har precis börjat kika på detta och mer kommer så småningom.
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.