Kommer ihåg att jag tror jag starade en liknande tråd i gamla forumet, så jag kollar igen. Känns som jag startat hur många trådar som helst om denna spoiler...
Var kan man få tag på denna spoiler till RX3? (se bifogad bild längst ner)
Har sett glasfiber-versioner på E-Bay, men där vill jag inte handla. Någon som har tips på var man kan finna denna? Kanske svårt att hitta i Sverige då de svenska/europeiska RX3-orna hade annan front.
inget att göra med spoilern att göra. men jag såg din bil glida runt uppe i boden valborgs helgen... ä det nått pillat med motorn? jag jobbade på mc-express till för nån vecka sen. hörde att det fanns nån kille uppe i boden som fräser till lågkomp rotorer... nån du vet om? å om så ä fallet vad tar han fört?
Klurax skrev:
Kommer ihåg att jag tror jag starade en liknande tråd i gamla forumet, så jag kollar igen. Känns som jag startat hur många trådar som helst om denna spoiler...
Var kan man få tag på denna spoiler till RX3? (se bifogad bild längst ner)
Har sett glasfiber-versioner på E-Bay, men där vill jag inte handla. Någon som har tips på var man kan finna denna? Kanske svårt att hitta i Sverige då de svenska/europeiska RX3-orna hade annan front.
Jag har beställt en liknande spoiler till min!!! Mailar dig i veckan när jag fått den!