Här ska ni höra.
hade varit på spelning på hotell oslo plaza och var på väg ner i parkerings huset. fick då se att förar dörren stog öppen, NEJ tänkte jag, inte inbrott redan...
MEN... så ser jag att det ligger en jävel inne i bilen, smyger mig fram och ställer ner platterna bak bilen för att sedan kasta mig in över han, en jävla narkoman.. samhällets parasiter.. hade lust att slå ihjäl honom på direkten.
ger han ett par smällar och kommer sen att tänka på att det kan vara kameror som ser på.
vad händer då? jo, han skiter och pissar på sig... fan vad det stank.
ringer snuten och de är där på en minut.
drar han ut av bilen, säger till att han ska sätta sig men han vägrar. sparkar undan fötterna på honom så han ramlar ner på röven och pressar då ut bajset i alla riktningar
han bad om ursäkt flera gånger.
-det var inte meningen, dörren ju stog öppen..
-har inte tagit något..
skador..
dörrlåset var vriden runt så den är i alla fall kass, vet inte om själva dörren har fått stryk. får kolla mer i morgon.
och skit lukt både i bilen och på kläderna..
helvetes jävla skit,blir så förbannad
Nu får det fanimej va bra med bilar. RX3 Coupe´ -73 Herchel orange RX3 Coupe´ -73 Blå (Donator bil) RX3 Kombi -73 Herchel orange/omlackerad röd Eunos Cosmo -91 Type S 20B Pajero -85 2,5Td Bruksbil
Det var skönt att höra att du tog den djäveln på bar gärning!
Finns inget värre än när nån har pillat på ens bil och man inte vet vem det är och hur man ska få tag på dom...
Blir så mycket jobb då så...
Jag har åxå kommit på pundare som stått och brytit i mina dörrar och försökt komma in i bilen, "dock var min bil olåst!"
Men Polisen var inte lika samarbetsvillig då...
Det löste sig ändå!
Combat skrev:
Tråkigt men grattis, du kom i rätt tid och skötte dig, undrar om det var kamerornas förtjänst?
i all sinne så fanns det en gnutta förnuft också, det är inte värt att få något straff för så lite egentligen.
Bounter skrev: Jädrans vad skönt att höra att du gav den jäkeln en omgång och att han åkte dit!
Mindre trevligt att höra att han sket ner bilen din.
han hade ju brallor på sig då, men stanken satt i hela vägen hem..
Nu får det fanimej va bra med bilar. RX3 Coupe´ -73 Herchel orange RX3 Coupe´ -73 Blå (Donator bil) RX3 Kombi -73 Herchel orange/omlackerad röd Eunos Cosmo -91 Type S 20B Pajero -85 2,5Td Bruksbil