Tänkte försöka bli lite seriös i filmklippandet och kanske knåpa ihop en eller flera DVD: s med företrädesvis SVENSKT innehåll. Kort för att få in VHS-filmer i datorn är införskaffat och i dagarna anländer ett flång nytt videoredigeringsprogram som jag köpt.
Så har DU VHS-band som ligger och skräpar med svenskt wankelinnehåll som kanske skulle göra sig bra på DVD istället, här är din chans!!!!!
Skicka till:
Bert-Åke Blennow
Galoppvägen 2D
433 33 Partille
Om DU skulle nappa på detta, bifoga nå´t papper med ditt namn samt adress +tel.nr och kanske lite info om filmens innehåll och eventuella önskemål och besked om originalet önskas i retur.
Tänk på att VHS inte är av världens bästa kvalitet alla gånger och att det påverkar slutresultatet, men det blir i alla fall digitalt
Även filmer i andra format än VHS är av intresse. Maila eller PM: a för koll ifall jag kan hantera det DU har.
Combat skrev:
Tänkte försöka bli lite seriös i filmklippandet..
Som vi pratade om Bertan så har jag 9st filmer från 'down under' med vansinnigt mycket wankel, en galen Rx-3:a med 20B motor som har mycket hästar...
Så det får bli en DVD med 'Best off' från dessa filmer, denna kan sedan säljas till hugade spekulanter så får vi in någon krona till klubbkassan också. Materialet från Elmia finns också om någon är sugen att se dessa filmer.
Geite skrev:
Materialet från Elmia finns också om någon är sugen att se dessa filmer.
Hälsningar - Fredrik Geite
Intresserad, köper gärna ett ex.
Nu får det fanimej va bra med bilar. RX3 Coupe´ -73 Herchel orange RX3 Coupe´ -73 Blå (Donator bil) RX3 Kombi -73 Herchel orange/omlackerad röd Eunos Cosmo -91 Type S 20B Pajero -85 2,5Td Bruksbil
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.