Nu till det stora kruxet.
Som sagt så måste jag lämna svar idag. Jag kommer sitta i bilen nästan hela dagen idag. Och jag skulle vilja be er om en sak om det går bra? Jag har inte direkt dator i bilen och skulle blir väldig väldig tacksam om nån eller några kunde skicka iväg ett kort SMS med svaret på en enda fråga.
Skulle ni köpa denna bilen för 150000, utifrån dom uppgifter ni har fått om den?
Svar och synpunkter skickas till: 0708-690292.
När jag kommer hem ikväll så tar jag bort numret från forumet och förhoppningsvis så tackar jag ett antal utmärkande och snälla människor här på forumet. Samtidigt får ni reda på om det blir en till RX-7 ägare i Sverige.
Ett snabbt svar.
Ser fin ut och den har en del godis.
Att den lämnar 450 hk kan stämma men absolut inga 600 hk för det klara inte turbon.
Bilen har låg mätar ställning till att va eb 92:a men stämmer det så är det bara att gratulera.
Priset tycker jag är lite högt för en högerstyrd men tycker du det känns rätt så slå till.
Om du köper så är tipset att när du får hem den så kollar du lite försigtigt att den är mappad för vårt klimat och soppa.
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580