Tja, som snålvarg blir jag ju alltid glad när jag ser beagnade delar.
Ta in några half-cuts, lite motorer och begagnad styling/tuning.
En Japs-skrot i Halmstad hade inte varit dumt...
En svart FD -92´
En Röd Audi A4 2,6 -96´ Till salu
Ett elakt Tinkersto -92´
Och en VW Taro -92´ Så att jag tar mig hem.
Som sagt en wankelskrot hade inte varit fel... Du får spara åka över till chip chop land och ta hem några "lådor" skulle tro att eftermarknads prylar typ kopplingar, sv-hju, turbokitt mm blir ganska enkelt att sälja då många vill ha. Sedan hade det inte varit fel att kunna köpa en extra motor för Ca 15-20
Div orginaldelar skulle inte vara fel
Tänk dig att gå in i en "stor" lokal där det bara finns wankel på menyn
Sånna slynglar som jag som inte har möjlighet att handla från utlandet så hade det varit kanon!!! GO FOR IT
RE skrev:
Håller med ...
beg wankelmotorer till bra pris.........
Hur många vill du ha ??
Bara säg vad ni vill ha så kollar jag pris tillgångar osv detta gäller även eftermarknadsdelar nya som begagnade. För dom som vill ha delar så gäller det att va ute i god tid om man vill ta hem schysta delar till ett bra pris. Ju tidigare man e ute ju mer delar kan man välja på innan man handlar.
För dom som vill ha delar så mailar ni mej på blennow@glocalnet.net. Skriv vad ni söker och skriv även ett ungefärligt belopp vad dessa får kosta när dom är hemma så kollar jag.
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580