Jag har fått förfrågan och skall ev plocka hem bodykit och plastskärmar till några bilar och om fler är intresserade av detta så MAILA mej vad ni vill ha + telefon nummer så kollar jag upp priser på kiten/plast delarna.
För att få bra pris så kommer delarna åka båt till Sverige och det tar runt 7-8 veckor innan dessa är hemma. blennow@glocalnet.net
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
Författare
RE: Intresse förfrågan om bodykit skärmar vingar osv
RobThebankz skrev:
vad är det för plastskärmar och saker ? Kan man se bilder på det eller är det bara att säga något så kollar du upp det ?
Skrev MAILA Säg vad du vill ha så kollar jag om det finns.
¨
alltid enklare om man vet vad som man finns så man kan välja!
det skulle iaf vara mer intressant för mig då!
Jo kan det kanske va men skall jag speca upp alla kit/plastdelar som finns så blir listan lång.
Därför så är det enklara att ni skriver vad ni vill ha så kollar jag om det finns vilket det troligtvis gör om det är vanliga kit och inga specialare.
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.