Detta är ju något som hitills varit höljt i dunkel, nu har MR Wankeltrim som förestår Rotary Performance med all tydlighet kastat handsken eller vad man ska kalla det. Jag förmodar att andra som ägnar sig åt den mystiska sysslan att trimma eller renovera följer efter.
Att han är min bror har inte med denna post att göra, vi pratar knappt med varann. Jag känner bara att detta tilltag kan leda till klarhet i vad det egentligen kostar att trimma en wankel och kanske en liten kamp emellan konkurrenterna i vem som håller bäst priser.
Man kan kalla de vad man vill jag ser i varjefall ett par fördelar med att offentlig göra mina priserna.
1. Det har gått ryckten att jag skall va dyr som f*n med mina jobb nu råkar jag veta att det inte är så och det skall bli intressant att följa utvecklingen.
2. Min mail kanske inte blir så ner bombad med pris frågor så jag kan kanske bli effektivare i garaget vilket i sin tur gör att man kan hålla låga priser.
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
Galaxi skrev:
Kanske fel ställe att fråga.
Men vad menas med. Matchportning insug/motorPris 800kr
?
Det är samma som att man matchar insugets kanaler så att dessa stämmer med motorns kanaler.
Det är sällan kanalerna i insuget har samma form/storlek som motorblocket och då portar man så dessa stämmer överens med varandra.
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580