Hem · Forum · Sök · Bli medlem i SWR · Klubbens hjältar April 19 2024 20:01:55
Våra sponsorer!




Nämen se, en ledig plats till..

Och en till.
Navigation
Hem
Forum
Gamla forumet
Wankelmotorn
Bilar/MC med Wankel
Medlemsbilar
Tips och trix
Läsvärt
Klubbinfo
English
Kontakt
Länkar
Fotoalbum
Artiklar
Bra att veta
Datorgodis
Om cookies.
Logga in
Användarnamn

Lösenord



Förlorat lösenordet?
Begär ett nytt här.
Gå till ämne
Svenska Wankelregistret, gamla sidan. | Företagsannonsering | Info om detta nya forum.
Sida 1 av 2 1 2 >
Författare VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Combat
Superadministratör

Redigera

Inlägg: 4151
Hemort: Gbg
Registrerad: 11.04.03
Publicerat datum: 11-03-2006 14:18
Detta annonsforum har skapats för att ge samarbetspartners samt företag möjlighet att marknadsföra sina varor eller tjänster. Mot betalning till ett belopp som för närvarande är satt till 2500 kronor per år upprättar vi ett forum som ni själva styr över. Det är fritt att upprätta annonser och disponera tilldelat forumutrymme så länge nedanstående regler följs.

Regler för affärsmässig annonsering.

1. Dessa regler är skrivna med avsikt att vara enkla, varmed menas att annonsörer INTE ska anstränga sig i att utnyttja kryphål i reglerna.

2. Styrelsen har beslutanderätt och avgör när brott mot dessa enkla regler sker/skett. Generellt gäller regler för registrering och forumanvändning även för annonsörer:http://www.wankelregistret.se/forum/viewthread.php?forum_id=13&thread_id=5775. Styrelsen förbehåller sig rätten att editera/varna/utesluta annonsörer som inte kan RESPEKTERA och följa dessa regler. Annonser får under inga omständigheter vara kränkande, ifrågasätta andra annonsörer med mera. Det åligger annonsören att uppvisa en profesionell respektfull attityd och koncentrera sig på att producera attraktiva annonser.

3 Annonsplats upprättad i forumets avdelning för företag kostar 2500 kr och gäller i ett år från betalningsdatum.

4. INGEN återbetalning vid avslutande av annons. Annonsörer som uppenbart bryter mot villkoren raderas och återstoden av beloppet för annonsen tillfaller klubben. Detsamma gäller ifall annonsören mot förmodan vill avsluta annonsering i förtid.

5. Annonsören får ett subforum för marknadsföring av produkter och/eller tjänster. Detta utrymme disponeras fritt under förutsättning att reglerna följes.

6. Annonsörer har i den mån detta hemsidessystem tillåter det möjlighet att få en reklambanner publicerad. Återkommer i detta ärende när vi vet mer om möjligheterna.

7. Styrelsen äger rätt att neka tänkta annonsörer ifall vi finner deras varor/tjänster opassande.

8. Vad är företagsannonsering?
Vår åsikt är att de som affärsmässigt bedriver handel med varor och tjänster samt har registrerade företag främst äger rätt att utnyttja våra annonstjänster.

9. Var går gränsen för att annonsera som privatperson eller bli klassad som företagare? Exempelvis ett F-skattebevis väger tämligen tungt som stöd för att företaget verkligen existerar.

10. Slutligen, annonsernas syfte är att ge företag en chans att synas. Dock är det våra besökare vi tänker på främst av allt, vi kräver att annonsörer är seriösa i sin affärsverksamhet. Klagomål gällande annonsörer som brister i sin relation till kunder kan lämnas i PM till Combat som tar upp klagomål i styrelsen och beslutar vilka åtgärder som ska vidtas.




Redigerat av Combat datum: 31-10-2006 11:00
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
MR Wankeltrim
Användare

Inlägg: 2969
Hemort: Skurup
Registrerad: 23.01.03
Publicerat datum: 03-10-2006 19:04
Låter bra men blir det verklighet.
Sist det togs upp var på års mötet och det är BARA 8 månader sen det hölls så det är dax att det händer nåt.
Vem godkänner om man kvalificerar sig här ??
Jag kan tänka mig att annonsera men då skall det endast va för REGISTRERADE FÖRETAG som kan visa upp F-skatt sedel.
Sen får ni gärna komma med förslag var banner blir placerad innan man bestämmer sig. Syns inte bannern väl så anser jag att det inte är lönt och då kan jag lika gärna annonsera ut mina grejor som privat person som inte behöver betala något för tjänsten.
Jag kan även tänka mig betala en liten summa för att få ha tryck på klubbtbtröjor om det blir aktuellt.
Skall det bli nåt så se till o få bollen i rullning................


[img]http://www.rotaryperformance.se/images/rotperfmindre.jpg[/img]

Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling

blennow@glocalnet.net
0708-145580


Redigerat av MR Wankeltrim datum: 03-10-2006 19:05
blennow@rixtele.com http://www.rotaryperformance.se
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Lasse wankel
Användare

Inlägg: 1482
Hemort: Sundbyberg
Registrerad: 28.01.03
Publicerat datum: 03-10-2006 21:42
Även jag kan tänka mig att annonsera här på forumet. F-skattsedel är ett måste tycker jag för att annonsera. Bannern måste som Jörgen säger placeras väl synlig på start respektive säljes sidan. I övrigt är det väl bara att tuta och köra samt att man får ett kontonummer där man kan betala in årshyran.

/Lasse


Motorsport fan med hårdtrimning av wankelmotorer som största intresse
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
abiex
Användare

Redigera

Inlägg: 387
Hemort: ÖREBRO
Registrerad: 25.02.03
Publicerat datum: 06-10-2006 19:50
Tänk på att ja åxo vill ha en banner...Tänkte sälja lite kaffe och gammel farmors stickade Tröjor! smiley (De är 101% hemlagade)

Nä skämta lite bara.

Håller med de tidigare skribennterna!! blir det så som de skrev så köper ja en banner plats på SWR! som är synlig.....tänk på hur RX7CLUB.COM har det på deras forum... varje gång man kommer in på en ny tråd så får man se en ny annonsörs banner längst upp på sidan och är man på huvud sidan så skiftar det mellan alla annonsörers banner, slumpmässigt med en sekvens på 5 sekunder

Ni kan säkert hitta på nåt själva men gör det inte dåligt smiley


MVH/ JAG


WWW.G-R.SE
OPTIMERING . EFFEKTMÄTNING . PRESTANDA

[center]ÄVEN BILIMPORT
http://www.garabedianracing.com
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Lasse wankel
Användare

Inlägg: 1482
Hemort: Sundbyberg
Registrerad: 28.01.03
Publicerat datum: 18-10-2006 20:28
Combat jag vill gärna börja annonsera nu om mina delar och tjänster. Hur går jag till väga rent praktiskt?

/Lasse


Motorsport fan med hårdtrimning av wankelmotorer som största intresse
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
MR Wankeltrim
Användare

Inlägg: 2969
Hemort: Skurup
Registrerad: 23.01.03
Publicerat datum: 21-10-2006 07:11
Nagot jag anser bor galla har ar att om man skall annonser har sa skall annonseran innehalla priser och inga: ring eller pm:a for pris. Ar man serios sa har man forhoppningsvis inget att dolja smiley .


[img]http://www.rotaryperformance.se/images/rotperfmindre.jpg[/img]

Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling

blennow@glocalnet.net
0708-145580
blennow@rixtele.com http://www.rotaryperformance.se
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Lasse wankel
Användare

Inlägg: 1482
Hemort: Sundbyberg
Registrerad: 28.01.03
Publicerat datum: 21-10-2006 19:57
Håller med dig Jörgen! Nu vill jag se Combat agera så vi företagare kan börja annonserasmiley

/Lasse


Motorsport fan med hårdtrimning av wankelmotorer som största intresse
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Lasse wankel
Användare

Inlägg: 1482
Hemort: Sundbyberg
Registrerad: 28.01.03
Publicerat datum: 31-10-2006 08:02
Hur går det Combat? Jag är sugen på att annonsera! Betalar gladeligen 2500 i morgonsmiley

/Lasse


Motorsport fan med hårdtrimning av wankelmotorer som största intresse
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Combat
Superadministratör

Redigera

Inlägg: 4151
Hemort: Gbg
Registrerad: 11.04.03
Publicerat datum: 31-10-2006 11:02
Lagt till en NY punkt!
10. Slutligen, annonsernas syfte är att ge företag en chans att synas. Dock är det våra besökare vi tänker på främst av allt, vi kräver att annonsörer är seriösa i sin affärsverksamhet. Klagomål gällande annonsörer som brister i sin relation till kunder kan lämnas i PM till Combat som tar upp klagomål i styrelsen och beslutar vilka åtgärder som ska vidtas.



Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Lasse wankel
Användare

Inlägg: 1482
Hemort: Sundbyberg
Registrerad: 28.01.03
Publicerat datum: 31-10-2006 22:37
Bra Combat! Det innebär om jag fattat det rätt att om en annonsör inte håller vad han lovar till kund då kan företagets banner alltså plockas bort? Med innebörden att han inte är välkommen att annonsera mer på SWR? Företagaren kan alltså förlora 2500 kr om han inte sköter sig!? Kan du ringa mig i morgon på mobilen eller PMa ditt telnummer så kan vi språka lite.

/Lasse


Motorsport fan med hårdtrimning av wankelmotorer som största intresse
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Combat
Superadministratör

Redigera

Inlägg: 4151
Hemort: Gbg
Registrerad: 11.04.03
Publicerat datum: 01-11-2006 13:25
Lasse wankel skrev:
Bra Combat! Det innebär om jag fattat det rätt att om en annonsör inte håller vad han lovar till kund då kan företagets banner alltså plockas bort? Med innebörden att han inte är välkommen att annonsera mer på SWR? Företagaren kan alltså förlora 2500 kr om han inte sköter sig!? Kan du ringa mig i morgon på mobilen eller PMa ditt telnummer så kan vi språka lite.

/Lasse


2500 kr är inte speciellt mycketsmiley, i synnerhet inte om man i slutändan tjänar pengar på att annonserasmiley. Sedan om annonsörerna inte sköter sina åtaganden gentemot kunderna så är det faktiskt annonsörens eget problem.

Sedan som jag ser på saken så är det ur SWR: s synvinkel inte kul för registret ifall någon som är annonsör inte sköter sina affärer.
Kan ju ta tidningar som exempel: Reportrar skriver om företagare som bluffar i annonser, typ mattförsäljare som har varit döende i oändligt många år och spelar på detta i sina annonser. Reportrarna tycker det är uselt agerande. Vad händer sedan? Jo bläddrar man vidare i samma tidning så vad finns där då, jo annons ifrån samma döende mattförsäljare. Reportrarna påstår etik är viktigt men annonsavdelningen på samma blaska läser uppenbarligen inte sin egen tidning och vägrar vissa annonsörer.

Jag hoppas att annonsplatserna på SWR, ska gynna både företagare och medlemmar. Så kommer det förhoppningsvis också bli. Villkoren är hårda men ska förhoppningsvis aldrig behöva användas eftersom våra annonsörer är seriösa, eller hur?

Mitt nummer är 0735-33 14 81. Jag ska köra spikbussen ikväll/natt 17:00-05:00, har du tur så sitter jag i lunchrummet i stort sett hela tiden. Imorgon vaknar jag kanske runt 14:00.


Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Lasse wankel
Användare

Inlägg: 1482
Hemort: Sundbyberg
Registrerad: 28.01.03
Publicerat datum: 12-11-2006 07:54
Combat! Jag mailade min logga för 1 vecka sen, har du fått den? Om inte ring mig!

/Lasse


Motorsport fan med hårdtrimning av wankelmotorer som största intresse
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Combat
Superadministratör

Redigera

Inlägg: 4151
Hemort: Gbg
Registrerad: 11.04.03
Publicerat datum: 12-11-2006 13:31
Jo, jag har fått loggan. Men den syns inte förrän det rasslar till på SWR: s konto.smiley


Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Lasse wankel
Användare

Inlägg: 1482
Hemort: Sundbyberg
Registrerad: 28.01.03
Publicerat datum: 12-11-2006 22:13
Ok jag förstårsmiley

/Lasse


Motorsport fan med hårdtrimning av wankelmotorer som största intresse
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
MR Wankeltrim
Användare

Inlägg: 2969
Hemort: Skurup
Registrerad: 23.01.03
Publicerat datum: 14-11-2006 17:09
Då är reklam kostnaden insatt på SWR:s konto smiley
Har skickat kvitto på detta till dig broder kassör.


[img]http://www.rotaryperformance.se/images/rotperfmindre.jpg[/img]

Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling

blennow@glocalnet.net
0708-145580


Redigerat av MR Wankeltrim datum: 14-11-2006 17:32
blennow@rixtele.com http://www.rotaryperformance.se
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Combat
Superadministratör

Redigera

Inlägg: 4151
Hemort: Gbg
Registrerad: 11.04.03
Publicerat datum: 14-11-2006 21:45
MR Wankeltrim skrev:
Då är reklam kostnaden insatt på SWR:s konto smiley
Har skickat kvitto på detta till dig broder kassör.


Äntligen nå´n som kommer till skott!

Fler som vill gå från "snacka om det" till att göra det?

Vart skickade du beviset på betalningen?
Kvitto är väl min uppgift att ordna, så jag får väl fixa detta de närmaste dagarna.

Har du en banner eller ska jag pilla ihop en enkel tillfällig? Har gjort en till Lasse wankel och kan väl lika gärna göra en till dig också. Vill ni som betalar ha SNYGGA banners så får ni fixa det själv, tillfälliga mindre snygga kan jag fixa.smiley


Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
MR Wankeltrim
Användare

Inlägg: 2969
Hemort: Skurup
Registrerad: 23.01.03
Publicerat datum: 14-11-2006 21:55
Combat skrev:
MR Wankeltrim skrev:
Då är reklam kostnaden insatt på SWR:s konto smiley
Har skickat kvitto på detta till dig broder kassör.


Äntligen nå´n som kommer till skott!

Fler som vill gå från "snacka om det" till att göra det?

Vart skickade du beviset på betalningen?
Kvitto är väl min uppgift att ordna, så jag får väl fixa detta de närmaste dagarna.

Har du en banner eller ska jag pilla ihop en enkel tillfällig? Har gjort en till Lasse wankel och kan väl lika gärna göra en till dig också. Vill ni som betalar ha SNYGGA banners så får ni fixa det själv, tillfälliga mindre snygga kan jag fixa.smiley
Först igen !!!!!!!
Skickade det i ett pm till dej.Men det hade tydligen gått iväg till Åland smiley
Har tyvärr inte kvar kvittot i datorn så jag kan inte skicka det igen.
Hade du haft fax så kunde jag faxat det till dej smiley
Släng ihop nåt så får vi se hur det ser ut.

Go natt gott folk....


[img]http://www.rotaryperformance.se/images/rotperfmindre.jpg[/img]

Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling

blennow@glocalnet.net
0708-145580


Redigerat av MR Wankeltrim datum: 14-11-2006 22:01
blennow@rixtele.com http://www.rotaryperformance.se
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Combat
Superadministratör

Redigera

Inlägg: 4151
Hemort: Gbg
Registrerad: 11.04.03
Publicerat datum: 14-11-2006 22:00
Jag hittar inget PM.


Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Kelimutu
Moderator

Inlägg: 1347
Hemort: Stockholm
Registrerad: 29.01.03
Publicerat datum: 22-11-2006 22:45
Bra jobbat, Combat, du är guld värd!


Kelimutu
Henrik Barckman
Författare RE: VIKTIG INFORMATION FÖR ANONNSÖRER.
Lennart
Användare

Redigera

Inlägg: 1352
Hemort: Ekerö
Registrerad: 19.02.04
Publicerat datum: 24-11-2006 15:46
Kelimutu skrev:
Bra jobbat, Combat, du är guld värd!

Javisst är han det!! smiley


LP. En R(x)åtta. \"En Racecar R(x)åtta.\" Fyra roåttingar- Blatten,Grålle,Silvia & Bruno + en flytande röding.

Redigerat av Lennart datum: 24-11-2006 15:53
Sida 1 av 2 1 2 >
Gå till Forum:
Våra sponsorer!




Nämen se, en ledig plats till..

Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.

Combat
19 Feb : 21:56
Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.

Combat
03 Nov : 22:13
Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!

Combat
03 Nov : 21:55
Vänligen använd inte detta klotterplank!

Evangelion
18 Oct : 18:44
kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen

mpowered
18 Oct : 06:05
bratten och lasse.W har pm

robzter
17 Oct : 21:39
jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.

MR Wankeltrim
17 Oct : 20:30
1-1 för j*v#a dåligt .

MR Wankeltrim
17 Oct : 19:24
Paus.. Ser bra ut inu smiley

MR Wankeltrim
17 Oct : 18:57
Nä en kall öl o sen är det fotboll på tv:n smiley

Backe
17 Oct : 17:53
Mr Wankeltrim PM!

Arkiv Klotterplanket
SWR - Svenska Wankel Registret är klubben för alla som är intresserade av Wankelmotorn