Författare |
|
Kelimutu
Moderator
Hemort: Stockholm
Registrerad: 29.01.03 |
Publicerat datum: 08-06-2005 06:23 |
|
|
Men Bertan, det var ju du som drog igång det hela! Vi får hitta någon annan, men det är ju verklgien inte så mycket att stå i, annat än att vara där själv och se till så att folk kommer - det är ju det jag gör varenda träff fast jag itne ens kommer själv - se hur det blev i helgen på Malmby, Mazdaklubben saknade oss och inte en enda RX-7 var där! Så tillfällen finns det ju, men det verkar som wankelägare är kräsna!
De som skall gå på Säve kan ju bara bestämma helt kort \"vi ses där och sär\" så är det inte så mycket mer med det, det msåte liksom inte vara så blodigt att \"arrangera\" saker!
Kelimutu
Henrik Barckman |
|
Författare |
|
Combat
Superadministratör
Hemort: Gbg
Registrerad: 11.04.03 |
Publicerat datum: 08-06-2005 15:49 |
|
|
[quote:be58f13faf=\"Kelimutu\"]Men Bertan, det var ju du som drog igång det hela! Vi får hitta någon annan, men det är ju verklgien inte så mycket att stå i, annat än att vara där själv och se till så att folk kommer - det är ju det jag gör varenda träff fast jag itne ens kommer själv - se hur det blev i helgen på Malmby, Mazdaklubben saknade oss och inte en enda RX-7 var där! Så tillfällen finns det ju, men det verkar som wankelägare är kräsna!
De som skall gå på Säve kan ju bara bestämma helt kort \"vi ses där och sär\" så är det inte så mycket mer med det, det msåte liksom inte vara så blodigt att \"arrangera\" saker![/quote:be58f13faf]
Ditt sista stycke och mitt sista stycke i mitt föregående inlägg känner jag är mer passande, blir nog lite mer avslappnat på så vis.
|
|
Författare |
|
Petrus
Administratör
Hemort: Älmhult
Registrerad: 17.10.04 |
Publicerat datum: 08-06-2005 16:05 |
|
|
Armaghan Shappe Örebro Mazda RX7 Efini
Garabedian Gabi Örebro Mazda RX7
Jergos Sahdo Gabriel Örebro Mazda Naruto RX7
Hittade tre wanklar anmälda,,,
Jag ska upp på lördagen eftersom jag börjar jobba på söndagen igen...
Kör 300hk+ Renesisturbo som varvar 10.000rpm...
Följ projektet på http://www.wankelregistret.se/readarticle.php?article_id=1 och skriv en kommentar, råd eller skäll på mig! |
|
Författare |
|
Icecold
Användare
Hemort: Örebro
Registrerad: 25.02.05 |
Publicerat datum: 09-06-2005 14:53 |
|
|
[quote:c120e94298=\"Petrus\"]Armaghan Shappe Örebro Mazda RX7 Efini
[/quote:c120e94298]
Vi tre ställer självklart upp och hoppas det blir fler! :wink:
Jag hoppas vi blir klara med alla bilarna tills dess. 8)
FD Efini -92
Min projekttråd
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=265442&page=1&pp=20
Team Garabedian Racing
www.G-R.se
Din Leverantör av Blueflame avgassystem!
Både till Bilar och MC
OPTIMERING . EFFEKTMÄTNING . PRESTANDA . BILIMPORT |
|
Författare |
|
Combat
Superadministratör
Publicerat datum: 09-06-2005 15:10 |
|
|
[quote:62213ed820=\"Icecold\"][quote:62213ed820=\"Petrus\"]Armaghan Shappe Örebro Mazda RX7 Efini
[/quote:62213ed820]
Jag hoppas vi blir klara med alla bilarna tills dess. 8)[/quote:62213ed820]
Känns tryggt med tre galningar :wink: som håller flaggan högt, hoppas era bilar fungerar. Kommer ni tidigt på morgonen eller kvällen innan?
|
|
Författare |
|
Icecold
Användare
Hemort: Örebro
Registrerad: 25.02.05 |
Publicerat datum: 09-06-2005 15:23 |
|
|
[quote:9d966b3cb6=\"Combat\"][quote:9d966b3cb6=\"Icecold\"][quote:9d966b3cb6=\"Petrus\"]Armaghan Shappe Örebro Mazda RX7 Efini
[/quote:9d966b3cb6]
Jag hoppas vi blir klara med alla bilarna tills dess. 8)[/quote:9d966b3cb6]
Känns tryggt med tre galningar :wink: som håller flaggan högt, hoppas era bilar fungerar. Kommer ni tidigt på morgonen eller kvällen innan?[/quote:9d966b3cb6]
På morgonen blir det. Man vill ju inte vakna upp på morgonen och se alla tre RX7rna på cementplattor! Farligt i dem där trakterna. :lol:
Eller vad säger du Combat?
FD Efini -92
Min projekttråd
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=265442&page=1&pp=20
Team Garabedian Racing
www.G-R.se
Din Leverantör av Blueflame avgassystem!
Både till Bilar och MC
OPTIMERING . EFFEKTMÄTNING . PRESTANDA . BILIMPORT |
|
Författare |
|
Combat
Superadministratör
Publicerat datum: 09-06-2005 15:49 |
|
|
He he, det där med cementplattor har jag själv klarat mig ifrån. Prisad vare den tråkiga plåtfälgen, andra bekanta har drabbats och nu när jag tänker efter så är det även för Hackis del en färsk upplevelse.
Jag har en känsla av att jag känner till ett bombsäkert garage, hmmm minnet är lite dåligt.
|
|
Författare |
|
Hackis
Användare
Hemort: Göteborg
Publicerat datum: 10-06-2005 04:54 |
|
|
Det är lugnt, de stjäl bara 20-år gamla orginalfälgar här nere....
Göran Hackman, Göteborg
Sålda: RX-7 1984 "Black Edition" Roadsport C och RX-7 1985 "raceprojekt" |
|
Författare |
|
Combat
Superadministratör
Publicerat datum: 10-06-2005 09:56 |
|
|
[quote:a17789cd19=\"Hackis\"]Det är lugnt, de stjäl bara 20-år gamla orginalfälgar här nere....[/quote:a17789cd19]
Om DU kommer med den elaka lilla svarta damen och låser hennes ratt i rakt fram läge på Säve under ett par timmar så får du ha fälgarna ifred. :lol:
Nå, ska du dit och prova 402 meter långa starter?8)
Allt i livet kan inte handla om kurvor. :roll:
Du lär ju inte hamna sist i bakhjulsdrivet utan överladdning.
|
|
Författare |
|
Hackis
Användare
Hemort: Göteborg
Publicerat datum: 13-06-2005 05:12 |
|
|
Vet inte riktigt om jag kommer. Måste sätta mig ner med \"regeringen\" och planera upp semestern snart. Har bara tre veckor (varav en är uppbokad) så det gäller att planera de övriga.
Omöjligt är det i alla fall inte.
Göran Hackman, Göteborg
Sålda: RX-7 1984 "Black Edition" Roadsport C och RX-7 1985 "raceprojekt" |
|
Författare |
Om Gbg-Säve: |
Kelimutu
Moderator
Hemort: Stockholm
Publicerat datum: 20-06-2005 07:39 |
|
|
Hur går det för Göteborgarna? Den som vill och känner sig manad får gärna bli ansvarig på plats (Combat var självklar men har bett att få avstå), det behöver itne vara så blodigt men det är bra om det finns någon sammankallande - dessutom så är det ett krav om man skall få ett litet bidrag från klubben, dvs vill man fixa korvgrillning eller nåt annat liknande så ordnar vi det, men jag kan inte betala ut pengar till en grupp människor, utan som ni förstår bör nån vara ansvarig som sagt.....
Jag hoppas att det tas tag i detta, jag kan själv inte engagera mig i en träff jag inte ska gå på då jag skall till Japmeet, men det är ju kul med flera wankelträffar på samma helg!!
Kom igen nu, visa att det finns lite driftiga människor på västkusten, det klagas alltid en massa men när man har chansen så gäller det också att hjälpa till lite för att få en trevlig klubb med fungerande träffar!!
Jag bistår gärna med hjälp och råd, samt som sagt lite ekonomi, men behöver en part att prata med!! :shock:
Kelimutu
Henrik Barckman |
|