Så, tillbaka i Göteborg efter en vända ner till Skurup för att lämna in Team Mohlin Racings motor på service. Hmm, inte vardag man har i runda slängar 400 hk i 626: an. Synd att 300 av dessa sov på hela resan.
En trevande start kändes det som men det var väntat. Hade absolut ingen ångest över wankelkaffet när jag körde därifrån, snarare glädje över att ÄNTLIGEN få träffa likasinnade. Hoppas att detta gav mersmak hos de andra och att det kan bli riktigt bra lite emellanåt, var själv lite stressad pga att jag skulle hämta Mohlins motor innan klockan blev för mycket.
Effekt av detta möte var bland annat att suget efter ärkryssfyran ökade enormt, jag klappade för övrigt bilen på höger bakskärm då jag var i nybyggda hallen och hämtade en gräsklippare. Där står den och väntar på mig, den stackaren. Ärkryssfyran skulle säkerligen velat vara med på wankelkaffe.
Flashback, det var någon av herrarna som kom till wankelkaffet med RX-7 som föreföll lite inspirerad då han skulle köra ut på motorvägen, ett litet släpp i kurvan med påföljande sladdtendens. Ah, det var nog bara de torrspruckna däcken som var hala? :lol: 8)
Blir det något wankelkaffe i gbg nästa vecka? Jag kommer att vara där mer eller mindre hela veckan, dock osäkert om det blir med RX-7an eller fulbilen...
Röd FC \'88, FCD, Racing beat Boost controler + Boost-mätare, Front Strut Tower Bar, hIGGI short shifter