Författare |
|
gzon
Användare
Hemort: Katrineholm
Registrerad: 29.01.03 |
Publicerat datum: 28-06-2003 23:38 |
|
|
Tack för ett otroligt lyckat evenemang, och jättegoda mackor. Bra jobbat! och tack dizzy för att jag fick köpa en av dina mackor []
Förhoppningsvis kanske vi kan dra av en liknande dag lite senare i sommar eller vad tycker ni?
Tråkigt med bilen henrik. jag vet hur det känns. se det positivt, nu har du chansen att trimma rejält istället och låta det spåra ut som hos oss andra. [] |
|
Författare |
|
Kelimutu
Moderator
Hemort: Stockholm
Publicerat datum: 28-06-2003 23:42 |
|
|
Självklart, det är ju kul när motorn rasar! ;-)
Nä, men när jag väl hittar nån att göra jobbet, så blir det nog liten portning av bara farten.... Bara hoppas att inte rotorerna har tagit skada, så att det räcker med tätningarna! |
|
Författare |
|
gzon
Användare
Hemort: Katrineholm
Publicerat datum: 29-06-2003 10:39 |
|
|
jag skulle nog kallt räkna med rotor och rotorhus oxå. |
|
Författare |
|
christian
Superadministratör
Hemort: Åland
Registrerad: 22.01.03 |
Publicerat datum: 29-06-2003 11:32 |
|
|
quote: Originally posted by Kelimutu
Självklart, det är ju kul när motorn rasar! ;-)
Nä, men när jag väl hittar nån att göra jobbet, så blir det nog liten portning av bara farten.... Bara hoppas att inte rotorerna har tagit skada, så att det räcker med tätningarna!
nej va tråkigt att höra. när hände det?... |
|
Författare |
|
Kelimutu
Moderator
Publicerat datum: 29-06-2003 12:57 |
|
|
Senare på dagen skulle jag flytta bilen till andra änden av strippen och gasade på lite mycket fast jag visste att ajg skulle hålla mig ifrån det.... laddtrycket skenade och motorn spikade, sedan börjad bilen gå som en påse nötter på tomgång och vibrerade som f-n på tomgång, och kraften försvann.... Vid felsökning av Lasse Wankel (tack Lasse!) kunde det konstataeras att kompet verkade ha försvunnit... |
|
Författare |
|
apex
Användare
Hemort: stockholm
Registrerad: 26.01.03 |
Publicerat datum: 29-06-2003 13:21 |
|
|
Jäkla kul att se så många 7-or,synd att jag inte fick med min då jag åffrade midsommarhelgen för att få ihop motorn, och i bilen kom den men något knas med en o-ring eller siliconefog blev resultatet av att ha brottom eller var det sillförgiftning monne ? men nu ska den ur igen så får väll jag se till att den håller vattnet där det ska va och inte i avgasröret[:I]
Tack till alla som fixat till träffen det här gör vi om snart eller hur.
//Ubbe
|
|
Författare |
|
dizzy
Användare
Publicerat datum: 29-06-2003 14:09 |
|
|
Tack för en mycket bra träff, hade det skoj []
Kul att se alla bilar, mäkta imponerad av GTR bilarna.
Plus att se på de som bokstavligen körde så det rök []
Nu blir man ju sugen på att man vill fixa till blien så fort som möjligt(läs spåra ur som några andra redan har gjort [8D] )
Längtar redan japmeet. Och jag håller med gzon & apex, visst borde vi kunna ha en till träff. Mot slutet av sommaren/början av hösten ... slutet agusti kanske???
Tråkit med din bil, henrik. Hoppas att det bara apexen som for.
Goda mackor (även om man fick lov att skicka en till gzon
tack till arrangörerna o alla som kom. |
|
Författare |
|
christian
Superadministratör
Hemort: Åland
Registrerad: 22.01.03 |
Publicerat datum: 29-06-2003 15:13 |
|
|
skulle gärna komma på en träff i höst igen! .. Skulle kanske kunna lura med lite fler från åland.. så skulle vi få 1 eller kanske 2 RX-5or med!
|
|