Exlex skrev:
Hebbe: som jag förstått ska den helt enkelt vara godkänd på senaste besiktningen.
Om batteriet är väl nerspänt klarar du dig nog, men jag rekomenderar dig att fixa det
Kikar på det och hoppas kunna fixa något innan jag sticker från jobbet men det krävs att kunderna försvinner.
Exlex skrev:
Hebbe: som jag förstått ska den helt enkelt vara godkänd på senaste besiktningen.
Om batteriet är väl nerspänt klarar du dig nog, men jag rekomenderar dig att fixa det
Kikar på det och hoppas kunna fixa något innan jag sticker från jobbet men det krävs att kunderna försvinner.
På tävlingsbilar så är reglerna att ett torr batteri typ Optima får man ha i kupen men om det är ett syrat batteri måste det va i en tät slutande behållare med urluftning. Givetvis väl förankrat.
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
Säg nu att jag går och lägger mig ett par timmar (ett måste) för att sedan starta samtidigt som Sthlmsgänget, vid 04´00, då är jag framme runt 14´00 i eftermiddag!
Är det någon mening att fara?
Jag hinner knappt betala in mig förrän det är dags att bege sig hemöver igen (till Sthlm)! Det är en resa på sisådär 110 mil, och sedan go´natt innan man måste köra de sista 50 milen hem till Kramfors på söndagen. 160 mil för ett par timmars nöje, eller 2500:- i bränsle!!!