Hem · Forum · Sök · Bli medlem i SWR · Klubbens hjältar May 17 2024 01:42:29
Våra sponsorer!




Nämen se, en ledig plats till..

Och en till.
Navigation
Hem
Forum
Gamla forumet
Wankelmotorn
Bilar/MC med Wankel
Medlemsbilar
Tips och trix
Läsvärt
Klubbinfo
English
Kontakt
Länkar
Fotoalbum
Artiklar
Bra att veta
Datorgodis
Om cookies.
Logga in
Användarnamn

Lösenord



Förlorat lösenordet?
Begär ett nytt här.
Gå till ämne
Svenska Wankelregistret, gamla sidan. | Fria forum | Träffar! Diskutera inför och efter.
Författare This is my opinion read it or leave it.
MR Wankeltrim
Användare

Inlägg: 2969
Hemort: Skurup
Registrerad: 23.01.03
Publicerat datum: 21-01-2004 21:09
Nu har man väl lugnat ner sig en bit men jag står fortfarande vid vad jag sagt, varför skall jag försöka förklara vill även påpeka att det inte va meningen att klubben skulle fara illa.

Tycker att det är dålig stil när folk inte kan respektera att jag tyckte Gzons inlägg var allt utom ett skämt.
Att jag sen väljer att svara med ett argt inlägg i en diskution som handlar om mig det tycker jag är min rättighet, och kan detta inte respekteras så åt helvete med demokratin. Hade dessutom detta inlägg bara handlat om att jag va en Dansk så hade jag säkertligen svalt det, men eftersom jag även är både trött och älskar att missförstå samt att jag har en dålig skånementalitet gör att jag anser att det var mer än ett skämt, dom som tycker att det är ett skämt har en jävligt sjuk humor anser jag och bör därför söka hjälp. Om man nu har lite vett mellan öronen så skriver man inga såna inlägg speciellt inte om man aldrig träffat eller snackat med vederbörande.

Angående klubbens träffar så anser jag att om man vill ha eller få fler intresserade medlemmar så får man hålla dessa meetings på lite fler platser här i landet, jag kräver inte att träffarna skall hållas här nere utan kanske någonstans på halva vägen hade väl varit lämpligt. Nästa gång kanske man kunde hålla den i Götet eller varför inte nånstans i Dalarna.Detta borde va självklart om man nu vill va mån om sina medlemarna vilket även för Mazda klubben borde tänka på. Alla har kanske inte möjligheten att kunna dra iväg på hur långa resor som helst, jag har i varje fall inte detta då jag har en familj som redan är lidande pga mitt intresse.
Att jag tappade humöret och inte kommer upp till Elmia det får ni leva med vilket ni säkert gör, men jag har bestämt mig för det och så är det. (kanske bäst så, man kanske träffar på nån som man inte gillar)*skämt*.
Om nån har nåt att säga om detta så får ni gärna maila mej era syn punkter, jag anser att det skall tänkas över vart träffarna hålles om alla skall få ut nåt av sitt intresse.

Jörgen Blennow
blennow@rixtele.com http://www.rotaryperformance.se
Författare
AAKEE
Användare

Inlägg: 63
Hemort: Boden (bor dock i Karlskrona)
Registrerad: 22.12.03
Publicerat datum: 21-01-2004 22:05
Vi här uppe åker gladeligen 100mil+ till träffarna...men det är för att annars missar vi ju chansen att åka ifrån sörlänningarna :-)
3692033 aake_englund@hotmail.com
Författare
Kelimutu
Moderator

Inlägg: 1347
Hemort: Stockholm
Registrerad: 29.01.03
Publicerat datum: 21-01-2004 23:24
Som jag sa tidigare skall vi absolut försöka att ha en träff söderut i år, det är på tiden. Jönköping har vi ju varit i tidigare och det är ju \"mitten\" av Sverige, men det skulle onekligen vara bra med nåt i SKåne eller Götet. Av förklarliga skäl är det dock svårt för en 08 som jag att arrangera en träff 80 mil härifrån, jag måste ju också tänka på om jag kan medverka på en sån träff, då jag liksom Blennow har barn och familj och säkerligen kommer att vara borta x antal dagar i sommar iallafall - detta säger ju självklart inte att jag struntar i att försöka få till nåt söder om Stockholm, men jag vill gärna se någon hjälp eller om någon kan komma med förslag på bana eller klubb som vi kan ha träff tillsammans med.

Jag har fått en propå från Miata-klubben om att dela på Gotland Ring ngåon gång i Juni - jag tycker idén är suverän men det är ganska dyrt och om vi skall medverka på en sån träff måste jag ha in anmälningar i förväg, så att man vet att folk kommer.

Hur ställer sig forumet till Gotland Ring? Fantastisk bana men som skulle vara kul att testa, men det är båtbiljett för bil, övernattning minst en natt mm mm så det blir lätt flera tusen kronor -till skillnad från Björkvik, Mantorp eller Linköping som kostar en bråkdel av den summan.
Författare
gzon
Användare

Redigera

Inlägg: 2171
Hemort: Katrineholm
Registrerad: 29.01.03
Publicerat datum: 22-01-2004 00:27
Eftersom du vägrar att ens svara på mail så får jag väl skriva här.

och Jo, vi har pratats vid, du ringde.

När man samlar ihop en massa folk från olika trakter är det ju klart man skojjar om vart man kommer ifrån osv. Det är ju naturligt.
Jag kan ta exempel på det från mitt nuvarande jobb. Jag brukar nämligen bli kallad \"lapp\", för mina arbetskamrater har nämligen fått för sig att katrineholm ligger precis brevid vilhelmina. För er som inte hade 5:a i geografi så ligger vilhelmina ca 75 mil norr om katrineholm. De har även fått för sig att dessa städer ligger precis..........vid riksgränsen, som ligger över 140 mil norr om katrineholm (tack www.eniro.se för era fina kartor! smiley ).

för att citera arvika:
\"Alla vet ju att det alltid kastas skit mellan landsändarna\"

Om alla skulle reagera så hårt så fort någon skojade eller drygade med dom så skulle nog detta forum spårat ut från första dagen. Tegheim skulle vara inspärrad på psyk, för så mycket skit han får ta för dom misstag som han har gjort har jag sällan skådat.
Gå till Forum:
Våra sponsorer!




Nämen se, en ledig plats till..

Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.

Combat
19 Feb : 21:56
Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.

Combat
03 Nov : 22:13
Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!

Combat
03 Nov : 21:55
Vänligen använd inte detta klotterplank!

Evangelion
18 Oct : 18:44
kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen

mpowered
18 Oct : 06:05
bratten och lasse.W har pm

robzter
17 Oct : 21:39
jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.

MR Wankeltrim
17 Oct : 20:30
1-1 för j*v#a dåligt .

MR Wankeltrim
17 Oct : 19:24
Paus.. Ser bra ut inu smiley

MR Wankeltrim
17 Oct : 18:57
Nä en kall öl o sen är det fotboll på tv:n smiley

Backe
17 Oct : 17:53
Mr Wankeltrim PM!

Arkiv Klotterplanket
SWR - Svenska Wankel Registret är klubben för alla som är intresserade av Wankelmotorn