Hej!
Tyvärr har jag inte kommit ihåg att lägga ut den här inbjudan tidigare. Jag hoppas ändå att någon har vägarna förbi, sist kom det i alla fall en RX-7:a, tyvärr stod den på parkeringen hela dagen...
Förra gången vi körde på Vårgårda blev det en succé och den här gången klistrar vi HELA banan samt kör både lördag och söndag!
Vårgårda ligger ca 2 mil från Alingsås och 5 mil från Trollhättan.
Inbjudan från www.streetlegal.se:
Street Legal inbjuder till körning på Vårgårda Flygfält Lördagen 10 samt Söndagen 11 Juli
Körningarna sker i enlighet med gällande reglemente på inhägnat område (se inbjudan www.shragoteborg.com )
Körningar över 201meter med tidtagning
Sprutad bana med fast breakout 7.50sek
Säkerhetsbesiktning kommer att göras i depån innan körning. Stor vikt lägges vid bromsar, styrning och buller
Slicks utan mönster EJ tillåtna i Street-Legalklasser
Hjälm, handskar, heltäckande bomullskläder (typ jeans samt collegetröja som täcker hela armen) samt skor som inte lossnar krävs.
Föranmälan önskvärd
Startavgift 200:- per dag. Betalas på PG 442 80 49-3
Märk med Namn Adress samt telefonnummer
Går även att anmäla och betala vid entren
Entren öppnar 8.00
Första start ca 10.00
Lunchuppehåll 13.00-14.00
Avslut 18.00
Mat och dryck finnes till självkostnadspris vid publikområdet
Inträde publik 80kr/dag.Barn ungdom 40kr/dag
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.