Söndagar på Eriksberg är väl smartast om man nu vill beblanda sig med annat motorfolk, sedan om vi är intresserade av det och kan på söndagar vet ju inte jag.
Jag arbetar ju som bekant kvällar/nätter, så oavsett vad ni GBG-regionen bestämmer er för så är jag enligt schema ledig varannan vecka. Sen om jag kan är ju en helt annan fråga. Fast jag tycker att wankelkaffe borde vara möjligt genomföra även utan min närvaro trots att jag är initiativtagare. Nå´n gång borde jag kunna dyka upp?
Skulle ju faktiskt kunna tänka mig att bjuda wankelfolk till min konspirativa lya i Partille för eventuell filmvisning och förtäring av Etanol och grillning bla bla.
Rösta och skriv vad DU tycker, glöm inte att ange lämpligt tidsintervall enligt ditt tycke. Den dag som får flest röster vinner.
Publicerat datum: 21-07-2005 05:25
Vi skulle ju kolla upp om det fanns fler återkommande träffar än vid Burger King -Eriksberg. Fast det har ju inte jag gjort i alla fall (är en dålig människa).
Är det någon här på forumet som vet?
Göran Hackman, Göteborg Sålda: RX-7 1984 "Black Edition" Roadsport C och RX-7 1985 "raceprojekt"