Hemma igen efter en kort tur till Danmark.
Bestämde mig ganska sent för att åka men det var tur jag åkte!
Mycket trevligare kan man inte ha en lördag.
Plockade upp Geite i Hgb och sen hoppa vi på båten.
Framme när dom andra åt frukost.
Efter att ha kikat runt lite var det rundtur till bla Danmarks Tekniska museum.
Tillbaka till campingen och lite mer småprat.
Tyvärr åkte en hel del av norrmännen hem ganska tidigt så vi fick inte prata så mycket med dom. Det får vi ta nästa år.
Middag och några öl senare var diskussionerna i full gång.
Har träffat lite nya ansikten för första gången och det får jag säga var riktigt trevligt!
Många historier var det, Mats far drog en hel hög som vi satt och garvade åt. Ni som trimmar turbo kan komma igen när ni vet lika mycket som han!
För min del var detta årets höjdpunkt so far!
Ni som var med får väl fylla på lite.....
Bilder finns som vanligt på www.swedishrotary.com
// Magnus
Magnus Berglund www.swedishrotary.com ---Uppdaterad 30:e september. Vätternrallyt och STCC final.
Mazda Rx7 1981 Mariah Mode 1
Mazda Rx5 1977
Nu får det fanimej va bra med bilar. RX3 Coupe´ -73 Herchel orange RX3 Coupe´ -73 Blå (Donator bil) RX3 Kombi -73 Herchel orange/omlackerad röd Eunos Cosmo -91 Type S 20B Pajero -85 2,5Td Bruksbil
Publicerat datum: 15-08-2005 12:31
Jag hade också ett par trevliga dagar utanför Helsingör, fast det kunde ha regnat lite mindre på torsdag kväll och fredag, [size=9:7da5b26158](och lite mer i Falkenberg under helgen )[/size:7da5b26158]. Synd bara att de svenska NSU-ägarna hade så pass liten uppslutning
Nästa år (2006) har Norrmännen betydligt ambitösare planer, det blir 18-20 Augusti i Hunderfoss ca 13 km norr om Lillehammer, och de arbetar för ett samarbete med både Norsk Wankelregister och Norsk Classic Mazda Klubb och troligtvis med inslag av någon form av backe-, ban- eller rattlås-körning.
[size=9:7da5b26158](Det skapar väl dessutom höjda förväntningarna inför träffen i Sverige 2007)[/size:7da5b26158]
Jag ska också försöka få ut lite bilder inom ett par dagar, och även skriva några rader ytterligare.
/Mats Spider, Ro80, Rx4W, FB, TII-cab, motorsågar, gräsklippare, snöskoter, lite olika MC- marin- flyg-& andra motorer, och en wankellös Ro80
[quote:92b3b333d0=\"Arvika\"]Editerade länken, signaturen får Magnus fixa själv! :lol:[/quote:92b3b333d0]
Jag var trött, ok? :lol:
Ville bara att alla skulle få se hur trevligt vi hade det!
Tänk att det inte va nåt (nästan) prat om stora turbosar på hela helgen!
Fast det som va mest kul var nog att träffa nytt folk! Inte för ni andra är tråkiga men det är kul att vidga sina vyer.
// Magnus
Magnus Berglund www.swedishrotary.com ---Uppdaterad 30:e september. Vätternrallyt och STCC final.
Mazda Rx7 1981 Mariah Mode 1
Mazda Rx5 1977