Har upptäckt att jag inte är ensam om Autronic på wankel i sverige. Daniel här på forumet håller på med ett projekt med 12A, SM2, och turbo...
Nu är det ju såhär att på 13B så kopplar man ju in sig på orignal \"trigger\", men på 12A så sitter det ju en fördelare där istället. Det vi fudnerade på då var om det går att sticka i en 13B-trigger på 12A? det heter väl igentligen inte trigger men ni förstår vad jag menar kanske?
Publicerat datum: 09-08-2004 06:45
Sugmotorbilarna 86-88 fanns till vissa länder med samma fördelare som Gen1, och till de flesta länder med CAS typ N326, (Crank Angle Sensor), så den är åtminstone från FC bara att växla rakt av[][]
Sugmotorbilarna 86-88 fanns till vissa länder med samma fördelare som Gen1, och till de flesta länder med CAS typ N326, (Crank Angle Sensor), så den är åtminstone från FC bara att växla rakt av[][]
Då är det bara att leta på en sån \"fördelare\"CAS typ N326 och stoppa i.Är det någon här som har en sån att sälja till mig eller vet var man kan få tag på.
Tack Tony för hjälpen jag ska skicka lite ritningar och bilder på lite prylar om jag klarar av det(jag är ingen kung på datorer)[:I]
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.