Trenden verkar hålla i sig för Molle som vann på Kinnekulle tvåa var som vanligt samma envisa Caterham Seven med Mattias Dahlin bakom ratten.Göran Hackman var även med och gasade Hackis råkade hälsa på planket och lär efterlysa bakljus och stötfångare hur det slutade för honom är oklart.
Publicerat datum: 30-06-2003 04:32
Stämmer bra Jörgen! Ett nytt vänster bakljus och en bakre stötfångare skulle sitta fint! I övrigt blev det inga direkta skador på bilen, böjer jag bara ut plåten runt lyktan lite så syns det inte ens...
Problemet var RX-7rnas berömda överstyrning vilken jag nu fick smaka på. Uppenbarligen kom jag för fort genom kurvan och gick helt enkelt av.
I övrigt en miserabel helg för undertecknad. Se även under \"RX-7\" delen på detta forum!
Slutade i alla fall sist även om jag bara var ca två billänger efter Leif Ampler i en Miata.
Jag behöver mer fart, en 6-ports 12A kanske!!!!!
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.