Författare |
Kardanaxel köpes till fd:n |
abiex
Användare
Hemort: ÖREBRO
Registrerad: 25.02.03 |
Publicerat datum: 04-04-2005 13:09 |
|
|
som det står....söker en kardan axel till rx7 fd3s. |
|
Författare |
|
Jönsson
Användare
Hemort: Djurås
Registrerad: 06.02.03 |
Publicerat datum: 04-04-2005 21:54 |
|
|
har 1... bud? vet dock inte om jag ska sälja den.. beror på hur desprat du är..*ler*
mvh
/jönsson |
|
Författare |
|
abiex
Användare
Hemort: ÖREBRO
Registrerad: 25.02.03 |
Publicerat datum: 04-04-2005 22:18 |
|
|
quote: Originally posted by Jönsson
har 1... bud? vet dock inte om jag ska sälja den.. beror på hur desprat du är..*ler*
mvh
/jönsson
Hej.
jo jag vill ha en för säkerhets skull....om jag nu ska trixa med min kardan och sedan behöver en orginal så att jag kan återställa bilen med orginal drivlina så är det kanske bra att ha en extra kardan till hands....
Jönsson....varför har du en kardan liggandes om du inte behöver den????...sälj den billigt till mig[:I] |
|
Författare |
|
Combat
Superadministratör
Hemort: Gbg
Registrerad: 11.04.03 |
Publicerat datum: 04-04-2005 22:24 |
|
|
Ett bra pris nu Jönsson, då kan du nästan känna dig som sponsor till ett projekt med grym potential! |
|
Författare |
|
Jönsson
Användare
Hemort: Djurås
Registrerad: 06.02.03 |
Publicerat datum: 05-04-2005 14:49 |
|
|
quote: Originally posted by abiex
quote: Originally posted by Jönsson
mvh
/jönsson
Hej.
jo jag vill ha en för säkerhets skull....om jag nu ska trixa med min kardan och sedan behöver en orginal så att jag kan återställa bilen med orginal drivlina så är det kanske bra att ha en extra kardan till hands....
Jönsson....varför har du en kardan liggandes om du inte behöver den????...sälj den billigt till mig[:I]
oki.. jag förmodade att det var så du hadde lagt upp din plan.. jag ska kolla upp nu i kväll när jag e i garaget hur den och fc kardanen ser ut.. å jämnföra dom lite.. jag lär ju bygga en custom till min bil själv.. ska kolla mitt behov.. jag för min del kan ju använda T2 modellen lika gärna eg å bygga om.. varför jag har en sån? tja,, de e bra å ha!! *flinar* jag säljer den inte till nån annan om jag inte behöver den själv.. du vet vart den finns om du behöver en snabbt.. så trixa på du..[8D]
/jönsson |
|