Författare |
Lång bult till luftpumpen |
Kelimutu
Moderator
Hemort: Stockholm
Registrerad: 29.01.03 |
Publicerat datum: 05-04-2005 10:04 |
|
|
Ni som har monterat bort luftpumpen och ändå inte använder den, jag har haft av den längsta av de tre som håller fast den och den är superspecial, finns det nån som kan avvara den för en vettig peng? |
|
Författare |
|
geekster
Användare
Registrerad: 11.06.04 |
Publicerat datum: 05-04-2005 10:26 |
|
|
quote: Originally posted by Kelimutu
Ni som har monterat bort luftpumpen och ändå inte använder den, jag har haft av den längsta av de tre som håller fast den och den är superspecial, finns det nån som kan avvara den för en vettig peng?
Vad är det för dimensioner på den? Kanske kan hitta en åt dig... |
|
Författare |
|
Tegheim
Användare
Hemort: Nässjö
Registrerad: 23.01.03 |
Publicerat datum: 05-04-2005 10:37 |
|
|
quote: Originally posted by geekster
quote: Originally posted by Kelimutu
Ni som har monterat bort luftpumpen och ändå inte använder den, jag har haft av den längsta av de tre som håller fast den och den är superspecial, finns det nån som kan avvara den för en vettig peng?
Vad är det för dimensioner på den? Kanske kan hitta en åt dig...
Är du duktig på att hitta lustiga bultar eller? Kan vara bra o veta, har dykt på special några gånger och inte hittat.... |
|
Författare |
|
Arvika
Administratör
Hemort: Ekerö, Stockholm
Registrerad: 26.01.03 |
Publicerat datum: 05-04-2005 13:06 |
|
|
Jag har en hel låda med \"japps skruv\"...
Sparat under åren vid demonteringar!
Give me the size you need, please? |
|
Författare |
|
geekster
Användare
Registrerad: 11.06.04 |
Publicerat datum: 05-04-2005 14:26 |
|
|
quote: Originally posted by Tegheim
Är du duktig på att hitta lustiga bultar eller? Kan vara bra o veta, har dykt på special några gånger och inte hittat....
Nja... har en kusin som renoverar hydralmaskiner så tänkte att jag kunde kolla om dom kanske hade något på lager... inte för att jag har koll på vad dom har för bultar eller vad det är för bult Kelimutu behöver men kanske har han tur =) |
|