Författare |
orginal delar |
jenset
Användare
Registrerad: 06.07.05 |
Publicerat datum: 06-07-2005 23:12 |
|
|
Hej hej allihopa har köpt mig en fin rx7a av 92 års modell emns kulle behlva orginal avgas o orginal luft burk till den o även få veta hur ni gjort emd era lampor för o konvertera dom till höger trafik ?
så hade varit sjukt tacksam om jag kunde få köpa någons luftbox o orginal avgassystem så amn kan få reggat sin bil med
Ha det gott
M.V.H Jens Nylander
med öppet spjäll så blir det mer ställ... |
|
Författare |
|
dizzy
Användare
Hemort: Stockholm
Registrerad: 29.01.03 |
Publicerat datum: 07-07-2005 04:40 |
|
|
Vad ska du med orginal avgas o luftburk till??? :wink:
EDIT: tror jag har min \"orginal downpipe\" liggandes nånstans.....
Morgan F
RX-7 FD -92
http://www.solace.mh.se/~dizzy
Speed doesnt kill, its the sudden loss of it that does. |
|
Författare |
|
jenset
Användare
Publicerat datum: 07-07-2005 09:10 |
|
|
[quote:42d955df7c=\"dizzy\"]Vad ska du med orginal avgas o luftburk till??? :wink:
EDIT: tror jag har min \"orginal downpipe\" liggandes nånstans.....[/quote:42d955df7c]
jag har reggat över 10 stycken nissan skylines o vet att dom kommer gnälla sönder sig på just dessa två delarna o då även på att bilen skall ha e märkta lampor runt om i stort sett e det löst förutom lycktkonverteringen som jag inte hunniot kolla på hur avskärminingen ser ut ännu men sk akolla det så fort bilen har anlänt men som sagt av erfarenhet så villjag vara på den säkra sidan o ha avgas o luftburk vid regningen.
Tusen tack för svaret Ps: är abra kat o bakåt som behövs men tusen tack i alla fall..
|
Författare |
|
mr gt
Användare
Hemort: Växjö
Registrerad: 19.01.05 |
Publicerat datum: 07-07-2005 11:21 |
|
|
Jag reggade min bil för någon dag sedan med blitz luftfilter och catback utan några problem. Men dom är kanske tjuriga där du regga dina bilar?
MVH/Dan
rx7 fd åkare |
|
Författare |
|
jenset
Användare
Publicerat datum: 07-07-2005 11:26 |
|
|
[quote7329f85cf=\"mr gt\"]Jag reggade min bil för någon dag sedan med blitz luftfilter och catback utan några problem. Men dom är kanske tjuriga där du regga dina bilar?[/quote7329f85cf]
nja e mer tjuriga efter att dom haft muthärvor här i kungsbacka o därför blivit stenhårda på alla regler o vill itte riskera att få ombesikta bara onödigt jobb när man kan vara förberädd
Men tack i alla fall hoppas någon vänligsjäl vhar lust o låna ut eller sälja av sina gammla orginal delar.-
|
Författare |
Re: orginal delar |
Icecold
Användare
Hemort: Örebro
Registrerad: 25.02.05 |
Publicerat datum: 07-07-2005 11:38 |
|
|
[quote:8e8a32f57b=\"jenset\"]Hej hej allihopa har köpt mig en fin rx7a av 92 års modell emns kulle behlva orginal avgas o orginal luft burk till den o även få veta hur ni gjort emd era lampor för o konvertera dom till höger trafik ?
så hade varit sjukt tacksam om jag kunde få köpa någons luftbox o orginal avgassystem så amn kan få reggat sin bil med
Ha det gott
M.V.H Jens Nylander[/quote:8e8a32f57b]
Tjena Jens!
Grattis till bilen.
Jag har det du söker! Både original catback och original luftburk! men inga eu-lampor.
Hör av dig om du är intresserad av att köpa dem.
0704-902290
FD Efini -92
Min projekttråd
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=265442&page=1&pp=20
Team Garabedian Racing
www.G-R.se
Din Leverantör av Blueflame avgassystem!
Både till Bilar och MC
OPTIMERING . EFFEKTMÄTNING . PRESTANDA . BILIMPORT |
|