ja som inlägget säger en moter hälst fungerande "allt under 100hk e inte intresant"
skulle ni som har en sådan lägga vad ni vill ha för en sådan här i länken så kan jag kontakta er om det e något av intresse "flytar ihop med tjejen om 2 veckor så hon vill säkerligen ha ny inredning"
om ni vill och har lust så får ni gjärna lägga upp info om motern med
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
vilken e lättast att pilla med e första wanklen och jag lär genom skruva itu och sätta ihopa så billigast får jag nog säga lär ändå inte hålla så länge lär blir skruva tu par gånger sen trimmas det lite sen pajar skiten så får man köpa ny
Nja det är helt felfria nyare motorer så om du bara skall pilla med dom för att lära dig så är dom nog lite i dyraste laget ( priserna startar från 15K och upp ) .
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
gudzilla skrev:
ja som inlägget säger en moter hälst fungerande "allt under 100hk e inte intresant"
Hallå,
Jag har minst 1st komplett 12A motorer (årsmodell 83) och 3st 13B motorer till salu. Isärplockade motorer och lösa delar finns. Jag har även Holley, Mikuni och Weber förgasare om så önskas.
Har en bekant som har 1 1/2 12A motor från en RX3:a som du säkert kan få för ett par tusen.Skicket vet jag inget om men det är ett bra lära sig meka alternativ.Annars får du ta o lätta på börsen så kan du köpa motorn som jag åker med i denna tävlingen http://videos.streetfire.net/video/7ab25506-9c73-4b04-b64a-ca41af802c7b.htm
MR Wankeltrim skrev:
Har en bekant som har 1 1/2 12A motor från en RX3:a som du säkert kan få för ett par tusen.Skicket vet jag inget om men det är ett bra lära sig meka alternativ.Annars får du ta o lätta på börsen så kan du köpa motorn som jag åker med i denna tävlingen
Den verkar röra sig i alla fall men tror det e lite over kill som första moter.
Det jag letar e typ en hyfsad moter som funkar för runt 4 - 5 tusen till börja med, e mycket troligt det blir något vassare senare när man har lite kunskap om grejorna.
Geite e dom ihopa satt för det första? sen hur mycket pengar rör det sig om kommer nog vara ute efter den billigaste "så hopas det inte e reliker som man ska ha skinande rena och lägga bland fin proslinet" för håller en sådan moter för mig ett halv år till ett år så e jag stort sätt helt nöjd
Kommer helt enkelt slutar att jg trimmar isönder grejorna när jag börjar käna mig hemma, skulle sätt polarens och min gammla 240 tic. La ner kanske 2000kr och plocka ut 340hk ca "nämnas ska att bilen höll en vecka" men det va en skit kul vecka
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.