Allt måste ingå såsom kabelhärva, databox osv...skall bara vara att koppla på olja, vatten, växellåda, avgassystem och batteriet sen köra
Förstår dock vad som måste moddas för allt annat än just en 13bt ska passa, då motorn ska hamna i min RX7-TII (fc3s)
Skall fungera MEN ingen monstertrimmad motor då jag (om det inte blir en 20 ska besikta med motorn.
Jo, eBay är nog det säkraste kortet att satsa på för närvarande.
En gissning är att alla håller hårt i sina motorer, då det verkar bli allt svårare att få tag i dom i det här lilla landet vare sig det handlar om hela motorer eller delar
Eventuellt kan det väl kanske ha en viss inverkan att det har blåsts en och annan import-13B det senaste året, om man nu ska måla f-n på väggen och spekulera lite?! Jag hoppas att jag har väldigt fel ang. detta!!!
Fredrik Bodin
Ordförande - Svenska Wankel Registret
Står ett par motorer här men iom att jag inte vet skicket på dom så säljer jag dom endast i nyrenoverat skick.
Min tanke är att jag skall ha färdig renoverade motorer på lager men det blir nog inte verklighet förrens till sommarna när det är lite lugnare i garaget.
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.