mace skrev:
Gissar att det är en orginal 20B turbo?
är det en 20B N/A vill jag ha den utan att veta vad jag ska ha den till , men bridgeportad eller pp 20B N/A måste va tuffaste motorn som finns, utom möjligen såklart 26B då men då e man uppe på astronomiska summor
26b motorer är de ens möjligt att få tag på? va kostar en sån lösning i så fall?
Kommer 2 st 20B och några 13B med båt från Japan. Om båten håller tidtabellen så skall den anlöpa Göteborg den 6 november.
En av 20B maskinerna är bokad och den andra hade jag igentligen själv tänkt att ha men om du är intresserad så kan jag ev sälja den till dej.
Pris får vi diskutera och mer info om motor/motorerna kan jag tyvärr inte ge förrens dom finns här hemma för japsarna glömde ta motornummerna.
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
mace skrev:
Gissar att det är en orginal 20B turbo?
är det en 20B N/A vill jag ha den utan att veta vad jag ska ha den till , men bridgeportad eller pp 20B N/A måste va tuffaste motorn som finns, utom möjligen såklart 26B då men då e man uppe på astronomiska summor
26b motorer är de ens möjligt att få tag på? va kostar en sån lösning i så fall?
Vill man ha en 26B så får det bli en som är byggd på eftermarknads prylar.
Pris för ett kit alternativt en komplett maskin kan jag plocka fram om det är intressant.
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580