Skall nu sälja min RX7 och passar på att tipsa även er här i wankelforumet. Bilen utannonseras för 9000 kr.
Kaross och inredning i bra skick, men bilen har stått avställt sedan 1999 och är därför i behov av både vård och omsorg. En händig hemmamekaniker har här en rolig bil att ta sig an. Det jag vet måste göras vid är rostiga tvärbalkar bakom framhjulen och hål i bakre ljuddämparen. I dagsläget är detta ingen bil man bara köper och kör hem, men om du är händig och sugen på ett nytt projekt är detta bilen för dig.
OBS - Efter tiden som avställd kanske annat också behöver åtgärdas. . . (Bilen har inte startats på länge. )
Black Zenki Project -88
It Takes A Real Man To Controll The Beast...It\'s Alive!! 332bwhp @ 7000rpm @ 0.85bar
ET 12.62 / 186.7km/h
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=233959
Bilen är nu såld till en kille från Bromölla. De lyckades vinscha upp bilen på ett släp och drog lyckliga iväg i solnedgången.
Han fick den för ungefär samma pris som garageplatsen kostat mig genom åren sedan bilen ställdes av för sådär 5-6 år sedan. Ibland gör man riktigt bra affärer. Ibland inte. :roll:
Hoppas nu Björn tar bättre hand om bilen framöver än vad jag gjort de senaste åren. Tack för visat intresse.
Mikael
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.