SÅLD!
Nästan original förutom 13B motor och annat avgassystem. Väldigt fin inredning samt nästan rostfri.
Avställd och ej körbar pga förgasare och insug samt bränslepump saknas.
RX 3:an är SÅLD! Inte många här på forumet som verkade intresserade av att köpa en fräsch 3:a tycker jag. Att annonsera på blocket är tydligen mycket bättre, om man vill sälja en 3:a iallafall. Som jag trodde så skulle jag inte hinna svara på alla mail och hinna sätta ut bilder innan bilen såldes.
Ett tips om ni är intresseradse av ett till salu objekt med bra pris= RING istället för E-mail, fungerar alldeles utmärkt för mig iallafall, och även för köparen.
Mvh Billy
Nu får det fanimej va bra med bilar. RX3 Coupe´ -73 Herchel orange RX3 Coupe´ -73 Blå (Donator bil) RX3 Kombi -73 Herchel orange/omlackerad röd Eunos Cosmo -91 Type S 20B Pajero -85 2,5Td Bruksbil
RE skrev:
Köparen håller med....och är görnöjd med sin 3:a #2
Grattis din orm
Tänkte jag skulle sett på den i tisdags när jag ändå var i Säffle, men då hade du redan hämtat den
Nu får det fanimej va bra med bilar. RX3 Coupe´ -73 Herchel orange RX3 Coupe´ -73 Blå (Donator bil) RX3 Kombi -73 Herchel orange/omlackerad röd Eunos Cosmo -91 Type S 20B Pajero -85 2,5Td Bruksbil
RE skrev:
Ah...tack Janne....
men jag lovar..köper inga mer 3r nu....tror jag !
får bli en 4:a i så fall....trevlig sommar...!
såg bild på den nu från gadget mannens nyinköpta leksak.
måste säga att den jävligt fräsh ut.
vad har du för planer med den?
nyfiken vettu
den skall förbli som den är i stort sett...
blir väl allmän genomgång,nya däck...försöka putsa upp den..../
motorn 13b org förgasare,hemkört avgassyst....
Robban Kungsbacka
RX-3 Röd
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.