sett denhär FD'n på blocket ett tag nu, priset gör ju att man blir lite sugen på ny bil
ingen som vart och kollat på den eller snackat med killen? även om motorn skulle vara helt körd borde man ju kunna trycka ner 20B motorn blennow försöker sälja och endå komma billigt undan och få en tyff bil,
borde ju vara extra lätt eftersom det e automat med, för alla 20B e väl byggda för automatlåda och har motvikter på sig?
sett denhär FD'n på blocket ett tag nu, priset gör ju att man blir lite sugen på ny bil
ingen som vart och kollat på den eller snackat med killen? även om motorn skulle vara helt körd borde man ju kunna trycka ner 20B motorn blennow försöker sälja och endå komma billigt undan och få en tyff bil,
borde ju vara extra lätt eftersom det e automat med, för alla 20B e väl byggda för automatlåda och har motvikter på sig?
Jo, jag känner honom. Han är trevlig och seriös på alla sätt!
Jag tror inte att motorn är helt körd, troligen har en o-ring gått på den. Fast det är ju svårt att veta helt säkert innan den är isärplockad.
Men, du bor ju ganska nära, slå honom en signal och åk och titta på den!
Göran Hackman, Göteborg Sålda: RX-7 1984 "Black Edition" Roadsport C och RX-7 1985 "raceprojekt"
Tagga nu ner och håll er till ämnet för tråden, det övriga gapandet kan ni ägna er åt via PM eller på nåt annat mer lämpat forum!!!
Orkar inte ens moderera all skit ni skrivit så läs forumreglerna och rensa era respektive inlägg utifrån de regler ni själva accepterat vid reggningen!
Fredrik Bodin
Ordförande - Svenska Wankel Registret
FB skrev: Tagga nu ner och håll er till ämnet för tråden, det övriga gapandet kan ni ägna er åt via PM eller på nåt annat mer lämpat forum!!!
Orkar inte ens moderera all skit ni skrivit så läs forumreglerna och rensa era respektive inlägg utifrån de regler ni själva accepterat vid reggningen!
Moderator1 håller med till fullo och har tid samt energi att rensa ut allt som inte passar ämnet eller forumreglerna. Tyvärr för alla oskyldiga så åkte era inlägg också med ner i papperskorgen.
Låser härmed ämnet på obestämd tid!
Jag är forumpolis!
Min identitet är skyddad.
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.