Färg: Innocent Blue Mica
Mätarställning: 2500 mil
Series8 med 280hk
bilen är i princip exakt likadan som RobertH's...
någon som är intresserad av att köpa denna bil till hösten?? jag har nämligen hittat en Spirit-R i australien och den vill jag gärna ha! men vill inte göra mej av med denna innan den andra bilen är i hamn... pejlar om det finns intresse... bilen är i kanonskick, inte riktigt lika mint condition som robertHs men motorn har i gengäld gått MKT mindre...
tror jag skall behålla den original... iaf effektmässigt... däremot att byta grejjer för väghållning och bromsförmåga, koppling osv osv det är jag inte främmande för...
om jag ska trimma nått så inte mer än 320 hkr iaf... och jag kommer aldrig go single... (fast det kanske bara är nått man säger :-)
schyssta fälgar, de skulle passa fint på min cosmo
hör av dig om du ska sälja dom
Nu får det fanimej va bra med bilar. RX3 Coupe´ -73 Herchel orange RX3 Coupe´ -73 Blå (Donator bil) RX3 Kombi -73 Herchel orange/omlackerad röd Eunos Cosmo -91 Type S 20B Pajero -85 2,5Td Bruksbil
Janne skrev:
schyssta fälgar, de skulle passa fint på min cosmo
hör av dig om du ska sälja dom
ja det ska jag! jag har nämligen ett par motegi track lite (inte lika snygga men lättare som ska på)...
Om motegifälgarna gör sej bra på sjuan så har jag ingen användning för dessa fälgarna...
Åker till Kroatien imorron men jag fixar hires kort på skavankerna (lacken lite flagnad på ett ställe på en av fälgarna) när jag kommer hem aå får du se vad du vill ge...
Det är18 tummare med Avon däck på 235 fram 265 bak... Däcken är kassa på regn men grymma på torr väglag... däckgubben jag prata med sa att de var bättre än Hankook ventus men sämre än Pirelli... själv tycker jag de är lite bättre än RX8:ans originaldäck (bridgestone) dock inte i närheten av Michelin eller Pirelli...
*EDIT* glömde nämna... fälgarna heter "MANIA Racing" om du vill kolla specs på dom... har själv aldrig hört talas om dem (fick ju dom med bilen så jag vet som sagt noll om varken däck eller fälg...)