Jag hade nog inte heller köpt den för 60K.... När jag köpte den så hade dom kört slut på kopplingen. Är färdig med skrapningen av tjärmattan.... puuuh.
All matta väger nog ca 20kg. Nu sitter kopplingen dit och allt funkar fin fint!!!!!!!! Mega nöjd, STORT tack till Gzon för hjälp med inköp och MEGA tack till Kirurgen för skruvhjälp, utan dig skulle det inte ha gått.
Bilen tillhörde en kompis till mig i Lund. Jimmy då. Ola köpte den av honom. Jimmy själv köpte bilen av en i Kävlinge som haft den i stort sett sen den var ny. Några andra ska inte ha ägt den bilen. Och ja, den var i mycket fint skick då bortsett från ett inbrottsförsök så att ytan runt ena låskolven hade lämnat mer att önska. Vad som har hänt med bilen det senaste året vet jag dock inte förrän nu. Grattis till ett bra köp i.a.f samt lycka till med tråden. Väntar med spänning på uppdateringar på projektet.
Tänkvärt:
Om ett rörigt skrivbord tyder på ett rörigt huvud, vad tyder då ett tomt skrivbord på?
Jag skall försöka uppdatera så mycket jag kan, men jag har ju även ett fulltids jobb att sköta....... pust. Jag har precis inhandlat ett par blå sparco evo stolar med underreden+ en sparco monza ratt med blå eloxerat nav a la "touge style". Får hem grejorna om ungefär en månad.
pawel skrev:
Bilen tillhörde en kompis till mig i Lund. Jimmy då. Ola köpte den av honom. Jimmy själv köpte bilen av en i Kävlinge som haft den i stort sett sen den var ny. Några andra ska inte ha ägt den bilen. Och ja, den var i mycket fint skick då bortsett från ett inbrottsförsök så att ytan runt ena låskolven hade lämnat mer att önska. Vad som har hänt med bilen det senaste året vet jag dock inte förrän nu. Grattis till ett bra köp i.a.f samt lycka till med tråden. Väntar med spänning på uppdateringar på projektet.
Du måste skoja? Det var juh lacklagningar runt hela bilen. Den hade dessutom inte gått i genom besiktningen pga av rost.
Det har varit 10 ägare på bilen enligt bilregistret.
Det finns en del lagningar runt bilen, både rost och lack... Bilen skall synas och avsynas med rykande hjul eller som ett swooshande steck kring en motorbana. Jag har inga ambisioner att bygga en bil som vinna pokaler för sitt puts utseende utan möjligen för sitt kompromisslösa racing utseende. Detta är en bil som kanske inte har behandlats med omtanke av sina tidigare ägare men å andra sidan kommer ju inte jag behandla den med ömhet jag heller. Bilen var "billig" i inköp och kommer inte att kosta mig en förmögenhet.