Galaxi skrev:
Om RX-8an hade haft 3 rotorer hade jag köpt en förlänge sen
Va, räcker det inte med 3 avgashål. Gottegris alltså.
Lika bra att erkänna då, jag skaffade Rx-8:an just för att jag trodde att den hade 3 skivor eftersom den hade 3 avgashål. Ett litet erkännande bara.
Back to TOPIC !! Sorry Lasse för att jag HI-jackade din tråd.
LP. En R(x)åtta. \"En Racecar R(x)åtta.\" Fyra roåttingar- Blatten,Grålle,Silvia & Bruno + en flytande röding.
Kul med lite kommentarer om RX-8 headerset! När jag skruvade ner det i veckan så fick jag se (som jag förmodade) att bakre röret var tillplattat till halva diametern p.g.a att jag felvinklade det röret ett antal grader fel med följd att det tog i motorfästet och har legat och tryckt fram och tillbaka på motorkudden. Detta ska avhjälpas av Peter G, det blir alltså en ver 2 med även lika längd på primärrören.
/Lasse
Motorsport fan med hårdtrimning av wankelmotorer som största intresse
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.