idag på jobbet i Rättvik så såg jag något kul...
mellan hus och buskage så såg det ut som en RX-3 Kombi rulla förbi på en trailer. det kan ha varit en 818 också, men det var lycktorna av den första modellen på den så det kändes som en RX-3:a.
vet någon om det finns några svensksålda RX-3 Kombi bilar i Sverige?
kan ju ha varit en importbil också iofs.
Johan Målare, Dalarna
RX-3 73´ coupé
818 77´ sedan
"gangzingers"
malare skrev:
idag på jobbet i Rättvik så såg jag något kul...
mellan hus och buskage så såg det ut som en RX-3 Kombi rulla förbi på en trailer. det kan ha varit en 818 också, men det var lycktorna av den första modellen på den så det kändes som en RX-3:a.
vet någon om det finns några svensksålda RX-3 Kombi bilar i Sverige?
kan ju ha varit en importbil också iofs.
Hej Johan,
Var bilen röd..? - jag vet att det finns en Kombi någonstans mellan Söderhamn och Gävle men alldrig funnit den, kan det vara denna kanske..?
njaej... det var den inte.
den såg mer ut som ett objekt då den var såkallat "flerfärgad"... bilen behöver nog lite hjälp för att kunna bli fin helt enkelt. sen kan jag nog inbilda mig att den inte hade någon motor då den såg hög ut i fronten.
men det var på typ 60 m håll med buskage mellan mig och finbilen så jag känner mig inte så säker på saken.
Johan Målare, Dalarna
RX-3 73´ coupé
818 77´ sedan
"gangzingers"
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.