Ett bra tips jag har som dock kan märkas lite i plånboken är Något liknande:
Framsystem: Macrom 59.17 6,5\" midbasar i dörrarna, Macrom 58.08 3,5\" mellanregister och 57.11 diskanter på panelen.
Subbar: Polk MM2084 8\" sub under panelen, Infinity Perfect 10\" subbar i skuffen. Spelar bäst i 4:e ordningens bandpasslåda.
Slutsteg: MTX Thunder 4300X. 4x37,5W till framsystemet och MTX Thunder 225HO. 2x25W till subbarna.
Spelare: Frivilligt, men hade man pengar så varför inte en P9:a med processor?
Låter ganska vettigt tycker jag, själv kör jag på DLS A5 5.25\"kit fram och 2st Alpine Type-R 10\", detta driver jag av dubbla Magnat Combat 2000 tävlingssteg... Tycker väl dock att framsystemet behöver en update, till Alpine Type-R även där... sedan är jag nöjd! P9:an är en väldigt go pjäs! Borde väl få föregångaren P99 till vettiga priser nu??
P99:an borde kosta runt en 4000-6000 kronor kan jag tänka mig. Men det är bara uppskattade siffror. P9:an vet jag inte vad ligger på idag, men när den kom kostade den och DEQ-P9R processorn ca. 26000 kronor, så den måste ju ha sjunkit aningen i alla fall.
[]Tjaba,jag har spanat på \"p9\" och verkar onekligen vara en vettig pjäs! kolla på ebay där e den \"billig\" e de nått du undrar över angående \"ebay\" så hör av dig mvh pelleplast2@hotmail.com
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.