Författare |
Trackday 27/4 Mantorp. |
Lennart
Användare
Hemort: Ekerö
Registrerad: 19.02.04 |
Publicerat datum: 29-04-2007 09:18 |
|
|
Ja, då har man varit och kört på Mantorp igen. Lasse och jag var de enda med riktiga bilar på plats så vi tog på oss uppgiften att sänka alla inklusive oss själva. Ja, oss själva sänkte vi genom att båda råkade ut för att insidan på vänster bakdäck kollapsade. Bäda fick vi en reva i däcket på över 180 grader.
Det blev till att skaffa nya bakbäck och det gick ju bra. Fanns på plats s.a.s.
För att få de monterade på fälgarna blev vi tvingade att åka till Mjölby eftersom det inte fanns någon ström i Mantorp. Hehe. När vi äntligen var tillbaka och hade monterat hjulen var vår körtid UTE.
Då tog jag kontakt med Fredrik Skoghag ang. SLC som hade tidsträning efter oss och frågade om jag fick ta ut "Henne" på banan eftersom vårt missöde med däcken sinkat oss en del. Fredrik sa och jag for ut en sista resa tillsammans med övriga SLC-gäng. Att man ligger efter är väl klart men man måste ha nåt att jobba mot annars blir det inget kul. Körde tills bensinen tog slut med nya de nya däcken som i alla fall hann bli varma. Det var den dagen på banan och "hon" får numera tillräckligt med soppa för att arbeta bra över hela registret c:a 5000 - 9000 varv. Några bilder tog jag före "start" men sen var det annat som som fångade mitt intresse.
LP. En R(x)åtta. \"En Racecar R(x)åtta.\" Fyra roåttingar- Blatten,Grålle,Silvia & Bruno + en flytande röding.
Lennart bifogat denna bild:
|
|
Författare |
RE: Trackday 27/4 Mantorp. |
Lennart
Användare
Publicerat datum: 29-04-2007 09:18 |
|
|
En till bild.
LP. En R(x)åtta. \"En Racecar R(x)åtta.\" Fyra roåttingar- Blatten,Grålle,Silvia & Bruno + en flytande röding.
|
|
Författare |
Lennart
Användare
Publicerat datum: 29-04-2007 09:20 |
|
|
Ojojojojojojoj
|
|
Författare |
Lennart
Användare
Publicerat datum: 29-04-2007 09:21 |
|
|
Vem står sist nu igen. Ajajajajajaj.
Redigerat av Lennart datum: 29-04-2007 09:27 |
|
Författare |
Lennart
Användare
Publicerat datum: 29-04-2007 09:24 |
|
|
Vi har fint sällskap på banan, eller hur.
|
|