För er FB nissar så hittade jag en front som ser någorlunda bra ut.Killen som tillverkar dom håller på att sälja ut sitt lager så skynda fynda om ni vill ha.Om någon är intresserad ch inte vet hur frakt skall lösas så kan jag fixa det till en hyffsad slant.
[img]http://www.rotaryperformance.se/images/imsa.jpg[/img]
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
Fick ett mail av tillverkaren igår och han skall sälja ut dom sista ex på Ebay.Jag mailade honom och bad honom skicka ett mail när han lägger ut dom till försäljning så vi får se vad som händer.Nu var det så att fronterna han har var inte kompletta så för att få dom kompletta så får man gjuta sidorna i efterhand vilket Hackis och jag diskuterade en lösning på igår.Skall maila säljaren igen och höra om man inte kan köpa loss ett par fronter direkt av honom.
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.