Henke Lindbom skrev:
Ja så har jag också tänkt så jag ska inte säga nåt förrän jag fått besked av dom hur mycket jag får i såna fall.. Men inredningen är ju inte skadad och PFC och såna grejer. Sen kan man ju höra med dom hur mycket mindre jag får om jag får plocka motor också? Blir det inte för stor summa så kanske det kan vara värt att titta närmare på motorn och sen ta den lite på vinst eller förlust?
Om jag ska ha en sjua igen så känns det ju lite jobbigt att behöva börja om från början med motorn för det är ju inga billiga grejer och det tar ju lite tid att få allt att lira..
MVH Henke
Du kan få köpa min sjua den är färdig med motor o allt men den är inte billig med den maskinen som ligger i för tillfället
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
Hehe då går det nog åt rejält med övertalning om att min va fräsch för att få ut pengar till den bilen! Vem vet, man kanske vinner på lotto i helgen? Men då kan det bli en Lamborghini istället kanske..
Henke Lindbom skrev:
Hehe då går det nog åt rejält med övertalning om att min va fräsch för att få ut pengar till den bilen! Vem vet, man kanske vinner på lotto i helgen? Men då kan det bli en Lamborghini istället kanske..
MVH Henke
Beror på vad du väljer för options
Motorn som ligger i är dyr men det är inga problem att skruva ihop en mer normalt trimmad motor och stoppa i om det är intressant.
Så pris lappen behöver inte va jätte stor
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580