Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
jo det är något som sitter där. viste inte att det var en katalysator. typ 20cm lång och 5" tjock. men jag tror jag behöver en till då jag testade och HC var typ 200 har jag för mig. Vet inte hur inportfirman lyckades få igen om den, dom har väl bra kontakter =)
Hade också sinnesjukt höga värde!!
Jag tankade 50-60% E85 när jag besiktade då gick den igenom utan problem!
Tänk då på att inte varva på för fulla muggar då spridarna kan ta lite stryk av detta Kör lugnt så ska det smärtfritt även för bilen!
Men en originalkatt är mkt större än 20cm. Har du en amerikanst eller europeisk bil? För det verkar som att du snackar om förkatten, den som sitter på downpipen (finns dock inte på japanska bilar).
Jag plockade bort en tätning som ligger i skarven mellan röret och katten där hålet var typ 1mm i diameter. Vet inte om detta påverkade eller om det var något annat men iaf värt att prova.
bilen är inpoterad från japan. med 4" system hela vägen!! sen siter " katalysatorn" efter downpipen mitt under bilen sen är det ju en liten slang eller rör efter "katten" i avgassystemet.
dresse skrev:
bilen är inpoterad från japan. med 4" system hela vägen!! sen siter " katalysatorn" efter downpipen mitt under bilen sen är det ju en liten slang eller rör efter "katten" i avgassystemet.
dresse skrev:
3" var det när jag kikade på den i somras.
jag blev lite osäker när du nämde 3" då jag inte har mät avgaset tyckte att det var störe än 3". så jag gick ut för att mätta då avgaset var 91 mm som motsvara ca 3,5 tum. ( ovanligt ) så vi möts väl halvägs =)
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.