Ja nu när lite godis e påväg hem från japan så skulle jag behöva en koppling som klarar 500hp, vad för koppling behöver jag och vad e är det för pris på en sådan?
antevante skrev:
Ja nu när lite godis e påväg hem från japan så skulle jag behöva en koppling som klarar 500hp, vad för koppling behöver jag och vad e är det för pris på en sådan?
Vet du om motorns skick är bra nog för att klara av att handskas med 500hk.
Är inte motorn förberedd för detta så är det i mina ögon rent fel väg att gå om man vill lyckas.
inte så värst kul och hänga på en dyr singel snurra och sen blåsa ut apextätningar genom den.
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
antevante skrev:
Vet du om motorns skick är bra nog för att klara av att handskas med 500hk.
Är inte motorn förberedd för detta så är det i mina ögon rent fel väg att gå om man vill lyckas.
inte så värst kul och hänga på en dyr singel snurra och sen blåsa ut apextätningar genom den.
Jag vet ju ingenting om motorn ännu! det jag tänkt är att bygga klart bränslesystemet, (bränslepump, fuel rails, spridare, spridardriver, bränsletrycksregulator) tändningen (AEM Twin-Fire Ignition Modules) hänga dit intercooler och turbokittet så att jag får att att fungera, sen göra en inspektion och byta det som skall bytas i motorn, denna renovering är något som jag får ta hjälp av er experter