Har tidigare gjort en tråd här angående lite frågor kring FDn, trots noll respons har jag nog bestämt mig för att köpa en FD.
Det jag undrar över är om någon här importerar och säljer vidare eller om det finns någon hemma i Sverige redan. Dock kommer jag nog inte slå till först i Mars, men det kan vara bra att veta redan nu om det går lätt att få tag i en FD. Jag hade tänkt lägga kring 100k på en FD eller är det bara skräp man får då? Jag är inte själv speciellt duktig på att mecka och vill därför ha en FD som fungerar bra vid köp. Det jag menar är att jag inte vill köpa en halvdan bil som man måste börja mecka med direkt.
Nå, är detta möjligt, dvs att hitta en FD som passar mig?
JAg tog hjälp av Jap City http://www.japcity.com/ ta kontakt med Ketnt Terry så kommer du få hem din drömbil till i sommar! du kan även få hjälp att regga bilen i sverige om du inte vill göra detta själv!
antevante, jag ska kolla med honom om det går att få tag i en bil för en rimlig summa. Din bil är rå läcker, och mycket godis hade du till den såg jag i din tråd
ÅS, jag har PM:at Gzon
Självklart kommer ni få se mycket av mig i sommar om jag nu lyckas få tag i någon! Verkar vara många sjuor i sthlms trakten vilket är väldigt kul!