Skulle behöva byta motorolja i RX-7an. Jag har letat här på forumet, men det är lite svårt när jag inte hittar sökfunktionen...
Det varkar vara en djungel hur som helst! Ska det vara eller inte vara helsyntet? Sett en del om separat smörjning med 2-taktsolja och allt möjligt. Har även letat på nätet.
Finns tydligen fler ställen att fylla på, såg två lock som verkade vara till oljan.
Nån som kan reda ut Vad och VART jag ska ha för olja i en vanlig RX-7? 10W-40 Shell Helix Super hörde jag nånstans...
timn skrev:
Skulle behöva byta motorolja i RX-7an. Jag har letat här på forumet, men det är lite svårt när jag inte hittar sökfunktionen...
Det varkar vara en djungel hur som helst! Ska det vara eller inte vara helsyntet? Sett en del om separat smörjning med 2-taktsolja och allt möjligt. Har även letat på nätet.
Finns tydligen fler ställen att fylla på, såg två lock som verkade vara till oljan.
Nån som kan reda ut Vad och VART jag ska ha för olja i en vanlig RX-7? 10W-40 Shell Helix Super hörde jag nånstans...
jag kör med castrol gtx oljan som många andra gör finns o köpa på micro
flera ställe hmm jag har bara sett ett ställe o de e vid elbown typ om du förstår där sitter ett svart lock man skruvar av går inte o missa
Då det redan finns åtskilliga trådar om just detta både här och i Gamla Forumet låses härmed denna tråd!
Sökfunktionen som för övrigt hittas i övre menyraden uppe till vänster har visserligen sina brister men den funkar trots detta om man bemödar sig att använda den.
Jag är forumpolis!
Min identitet är skyddad.
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.