Publicerat datum: 12-10-2007 16:15
Tjena jag har tänkt att plocka ut motorn på min rx 7 type r för sen lämna in för portning och balanserin. Och jag undrar om det är något spesiellt man ska tänka på innan man börjar lossa på sakerna.
Om du skall göra på enklaste öec smidigaste sättet så lyfter du ut motorn komplett med kabelhärva turbo insug osv. Blir inte så mycket att pilla loss och det är enklare att rensa motorn när den står sidan om bilen.
Digitalkamera och så fota en massa under tiden du skruvar loss saker så kan du titta på bilderna om du är osäker
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
Highorbit skrev:
....och när du tror att du, i rimlighetens namn, har fotat tillräckligt.
- Ta tvåhundra bilder till.
Tog själv runt 150 bilder, det räckte inte.
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
Gå till Forum:
Våra sponsorer!
Nämen se, en ledig plats till..
Och en till.
Klotterplanket
Du måste logga in för att skriva ett meddelande.
Combat 19 Feb : 21:56 Har felanmält problemet som uppstått med vanliga adressen.
Combat 03 Nov : 22:13 Ni får gärna rensa ibland era pm, DE TAR STOR PLATS I DATABASEN!
Combat 03 Nov : 21:55 Vänligen använd inte detta klotterplank!
Evangelion 18 Oct : 18:44 kom ett paket i dag Lasse! hämtar ut det imorgon sen är det tok meck i helgen
mpowered 18 Oct : 06:05 bratten och lasse.W har pm
robzter 17 Oct : 21:39 jag var där. stack efter halvtid. fotboll är sååå tråkigt.