Äntligen har vi kunnat bromsa vår motor hos DTE ( Dr Ernie) på hans superflow bänk och med Muppens ( Johan Eriksson) autronic kännedom som lätt oss vinna massa tid!
Nu är det bevisat av oss på www.g-r.se 2 liters motor med över 800hk och 800 Nm på svenskhandelsås.
Combat skrev:
Finns filmen att få i bättre kvalitet?
Ja vet inte vad som hände....när ja kollar på orginal så kan man läsa av bilden som visar alla siffror men på youtube blir den väldigt oklar.... kan maila den till dig om du vill (70m
WWW.G-R.SE
OPTIMERING . EFFEKTMÄTNING . PRESTANDA
[center]ÄVEN BILIMPORT
Författare
RE: Nu är det bevisat av oss på www.g-r.se 2 liters motor
abiex skrev:
Äntligen har vi kunnat bromsa vår motor hos DTE ( Dr Ernie) på hans superflow bänk och med Muppens ( Johan Eriksson) autronic kännedom som lätt oss vinna massa tid!
Nu är det bevisat av oss på www.g-r.se 2 liters motor med över 800hk och 800 Nm på svenskhandelsås.
Härligt mannen....
Men de sa jag väl i går åsså tror jag
Extra kul o se att "Besten" är så hungrig att den tömmer turbon
PS/Hann tyvärr inte kolla upp de vi snackade om man jag skall kolla lite idag så hörs vi senare.
Å du !!! Glöm nu inte o ring o kolla de vi snacka om igår, har jag rätt så blir allt mycket roligare
Funderar du på att Trimma eller Renovera din wankel motor så har vi kompetensen.
Portning Balansering Förstärkning av motorblock kompletta motorbyggen för gata och tävling blennow@glocalnet.net 0708-145580
Black Zenki Project -88
It Takes A Real Man To Controll The Beast...It\'s Alive!! 332bwhp @ 7000rpm @ 0.85bar
ET 12.62 / 186.7km/h
http://www.zatzy.com/showthread.php?t=233959
Författare
RE: Nu är det bevisat av oss på www.g-r.se 2 liters motor